Altenatief ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Altenatief ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 19:15

Omdat ik morgen mijn cerzorgpaardje ga longeren hbe ik toch een goede vraag. Ik longeer altijdmet slofteugel (door de bene en dan aan de zijkant vastmaken aan de longeer singel). Maar dit is het probleem. We hebben geen longeer singel. Nu was mijn vraag of ik het ook kon doen met een dekensingel. Ik zeg het het is EENMALIG want daarna ga ik kijken naar een 2dehandlongeersingel (is nooit verloren voor eigen paard later eventueel). Ik kan het neit met het zadel doen aangezien het bij me thuis hangt en ik het onmogelijk kan meebrengen met de fiets. Dus is het mogelijk om ht voor 1x met een dekensingel te doen ?
Groetjes

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:18

ik zou gewoon een keer zonder touwtjes longeren en pas als je een goede longeersingel hebt weer met.
vind paard vast niet erg.
heb je een gewone dekensingel,zo'n stretchding?
die trekt geheid naar voren toe dus is niet zo handig

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 19:23

ellepel schreef:
ik zou gewoon een keer zonder touwtjes longeren en pas als je een goede longeersingel hebt weer met.
vind paard vast niet erg.
heb je een gewone dekensingel,zo'n stretchding?
die trekt geheid naar voren toe dus is niet zo handig

Eentje met elastiek. ik kan wel een heel oud zadel erop leggen, maar ik weet niet of het past. (dat ligt bij de eigenaar)

Poiuytrewq

Re: Altenatief ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:27

Ik weet niet of je er over hebt na gedacht maar een dekensingel en een longeersingel zijn allebei voor heel andere doeleinden en kun je dus niet voor het andere gebruiken :=

Longeer voor de grap eens een keertje zonder slof

Morrow_Less

Re: Altenatief ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-09 13:41

Dus dan kan ik beter een longeer singel kopen. Ok dan doe ik het vandaag een keertje zonder.