met longeren gaat het prima stap draf alles gaat goed linksom gaat galop ook iets beter
maar dan rechts om gaat stap prima draf word al wat minder maar galop is een DRAMA
hij lijkt wel stijf aan die kant??? Maar hij word toch zeker 2/3 keer per week gelongeerd
zodra die in galop zit gaat het wel al beter.
zodra die 3 rondjes gegalopeerd heeft schiet die er vandoor en rent die gewoon bijna over me heen hij is dan moeilijk te stoppen en luisterd nietmeer op stem geluid comando's enz
heb al geprobeerd om een zweep voor hem te houden om heb afteremen lukt ook niet (Lukt wel met linksom)
wie kan mij helpen

) hij gaat toch juist heel veel rennen op de rechter hand, als zijn spieren wat korter zijn op de rechterhand/hij weinig gewend is op de rechterhand dan is lopen op de rechter hand en al helemaal galopperen op de rechter hand toch juist vervelend? waarom zou hij dat dan doen? Nog even zitten nadenken, wat ik dan zou denken is: het paard moet galloperen, dat vind hij vervelend. Na c.a. drie rondjes wordt hij dat zat en ter protest gaat hij als een gek rond scheuren om het werk te ontlopen?