training Nathalie Penquitt‏

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sophie84

training Nathalie Penquitt‏

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 19:52

heeft er iemand ervaring met de vrijheidsdressuur trainingen van nathalie penquitt.

en kan iemand mij vertellen wat gemiddeld de kosten zijn van een drie daagse training incl stalling

_CS_

Re: training Nathalie Penquitt‏

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:54

ik heb geen ervaring ermee,wel eens wat over gelezen.
Over de prijzen kun je misschien het beste haar zelf mailen of bellen en dus informeren.
Rechtstreeks contact opnemen werkt vaak beter en sneller.
Succes!

sophie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 19:57

ze geeft komend jaar een workshop en die kost 495,- incl stalling

ik vind het wel veel geld, en was alleen benieuwd of mensen weten of het een beetje gemiddeld is

verder niemand??
Laatst bijgewerkt door Judje op 23-01-09 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, gebruik a.u.b. de Edit-knop. Tevens is het niet toegestaan je topic omhoog te schoppen door het plaatsen van een bericht.

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 20:43

Je hebt dus al geinformeerd. Maar wat bedoel je met een gemiddelde prijs?
Neem aan dat zij zelf de prijzen kan bepalen.
Een cursus van iemand anders kan goedkoper zijn, maar net niet bij jou passen.

Verder, heb even geduld, dan komen er vanzelf reacties.

sophie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 21:09

ik heb een tijdje terug een boek gekocht over vrijheidsdressuur. ik weet niet meer hoe het heet maar er staat een wit stijgerend paard met een amazone in witte jurk op de voorkant.
en dat heeft mijn intresse gewekt. maar omdat ik bang ben dat mn paard gaat bedelen als ik het met zelf aan leer.
leek het mij verstandig om een keer een training te volgen.

met gemiddelde prijs bedoel ik eigelijk het volgende. ik weet dat de prijs van nathalie vast staat. maar ik wil niet achteraf lezen dat de zelfde training ook 100 euro goedkoper had gekunt, als deze door een onbekend iemand was gegeven.
Dus ik vroeg mij eigelijk af op 495,- veel is voor 3 dagen

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 11:24

Je betaald uiteraard ook haar reis naar Nederland en het feit dat ze een best bekend paardenmens is. Ik geef ook workshops en lessen, alleen geen 3daagse workshops.

sophie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 17:30

ik heb me toch maar op gegeven, ik zal nog even laten weten hoe het was.

Leen24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:03

Goed idee om er toch aan mee te gaan doen. Heb gehoord dat haar clinics echt goed zijn

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:12

sophie84 schreef:
ik heb een tijdje terug een boek gekocht over vrijheidsdressuur. ik weet niet meer hoe het heet maar er staat een wit stijgerend paard met een amazone in witte jurk op de voorkant.
en dat heeft mijn intresse gewekt. maar omdat ik bang ben dat mn paard gaat bedelen als ik het met zelf aan leer.
leek het mij verstandig om een keer een training te volgen.

met gemiddelde prijs bedoel ik eigelijk het volgende. ik weet dat de prijs van nathalie vast staat. maar ik wil niet achteraf lezen dat de zelfde training ook 100 euro goedkoper had gekunt, als deze door een onbekend iemand was gegeven.
Dus ik vroeg mij eigelijk af op 495,- veel is voor 3 dagen

Ah het boek van Mirian Nieuwe Weme is dat, met de shetlanders Sjors en Blacky :)
Dat boek heb ik geleend en ben ik ook mee bezig. Op zich kun je hier best goed zelf
mee uit de voeten vind ik, maar kan me voorstellen dat je liever onder begeleiding
werkt. Ik vind 495 euro best heel veel geld voor een 3-daagse workshop, maar idd ze
kan haar eigen prijzen bepalen en ik weet ook niet of er goedkopere workshops zijn.

ttpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 08:51

Deze cursus heb ik drie jaar geleden gevolgd. Je leert daar de beginselen van vrijheidsdressuur. Je krijgt handvat en daar moet je dan zelf mee verder. Het ligt er ook aan hoe ver je zelf al bent. Zelf had ik er nog nooit iets mee gedaan, maar twee andere cursisten wel. Nathalie geeft dan echt les op maat. Die cursisten gingen echt verder met de Spaanse pas en dat soort zaken. Zij werkt met een clicker, dus zorg er maar voor dat je een zak met lekkere zaken voor je paard meeneemt. De meeste mensen werkten met stukjes wortel. Je leert bijvoorbeeld hoe je je paard op het podium krijgt en de beginselen van de buiging. Het programma zit logisch in elkaar. Verder zat er ook een dag een soort schrik- en obstakeltraining aan de hand in. Alles werd trouwens aan de hand gedaaan. Je leert ook veel door naar de anderen te kijken. Een groot gedeelte van de cursus bestaat daar natuurlijk uit. Ik vond het een leerzame cursus, maar het heeft mij niet enthousiast genoeg gekregen om er verder zelf actief mee aan de slag te gaan. Als je het zo bekijkt, dan was het voor mij wel veel geld, maar dat lag verder niet aan de kwaliteit van de cursus. Nathalie zelf is echt goed.