Het is dus niet dat hij er braaf naartoe gaat en dan "hap" zegt, hij valt gewoon echt aan zeg maar ... Ik kan hem toch niet belonen als hij nog een stuk van de target af is? Of wel? Ik zal het filmpje uploaden en dan via pb doorsturen, hoeft van mij niet zo nodig op internet
maar ben wel eens nieuwsgierig naar andere meningen
Hmmm, zal de site nog eens door lezen, jij gaat ook, of niet?
) en dan belonen en dan weer verder. Het werkte alleen niet zo
We hebben gedaan: achteruit gaan (vanop afstand), flemen, target zoeken (waarbij ik die ook naast zijn lichaam hield enzo dus dan moest hij inbuigen), target volgen (hoofdje laag in stap, maar ook over de hindernis), achteruit over balken, targetten met de knie ... denk dat dat de voornaamste dingen zijn
Moest wel heel erg zoeken want dat was toch moeilijk, maar je zag 'm echt denken en hij was zo blij toen hij er geraakt was 
Dus dat ding was snel weer weg
) en ook niet meer zo heel veel tijd had heb ik met [***] vandaag niks gedaan .. En hij liep maar de hele tijd achter mij aan, en als ik buiten de weide stond dat hoofdje zo over de poort heen .. Arme poon
" ) en wat pionnen voor te slalommen en het labyrinth neerleggen en misschien gaan we nog wat voetballen en .. en .. we maken er wel wat van
)