Ik wil binnenkort privee lesje gaan doen van een uurtje voor 27 euro. Is dit een beetje een redelijke prijs? Ik wil me dan vooral op schouder buiten en wijken gaan consentreren en het aanleren van de galop
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Het ging echt gewoon voor geen meter
.. Maargoed, ik ga de teugels komende zaterdag toch maar weer opzoeken want dan krijg ik mijn eerste les.. mijn ervaring met WADH leert dat dat mij toen ook voor geen meter lukte maar na een les had ik echt leuke dingen aangeleerd waarmee het allemaal wel beter lukte en inmiddels worden we samen helemaal blij van WADH.. daar hoop ik dan dus ook op met het lange teugelen
dus uhm.. wordt vervolgt...
Dennis schreef:Komende zondag is er in Zwaag nog een plekje vrij als het goed is.
http://www.bokt.nl/markt/ad/300658/clin ... kker-2-nov
). Want je hebt dus schouder binnen, schouder buiten en die 2?
Appuyeren idem, je pony gaat zijwaarts en heeft stelling in de richting waar ie heen gaat en lengtebuiging.
) , maar je ziet een duidelijk verschil met wijken.
Ben er stiekem ook wel trots op hoor, wat ie allemaal wel niet doet. Het is jammer dat ik hem nu enkel in het weekend af en toe kan trainen omdat hij thuis staat en ik zit op kamers, maar ja.