Ik vind het af en toe ook erg lastig om allemaal commando's te verzinnen eigenlijk... Ik heb het gevoel dat Allegro nog niet echt naar stemcommando's luistert eigenlijk en ik denk dat ze daardoor ook vanalles door elkaar haalt.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
horsieslii schreef:Marijke: Er staan wel wat foto's, maar niet van vrijheidsdressuur!Nikki fixt nog een filmpje voor mij in elkaar van wat filmpjes die ik heb gemaakt van de week met vrijheidsdressuur!
Ik doe met spagaat wat lager met de zweep op haar been zachtjes tikken, en met jambette wat hoger op het been.
SSDesign schreef:Oh gaaf Tamara dat het zo goed gaat! En Silke komt ook weer bijna terug, wat ontzettend leuk Nikki![]()
Ik ben nu 2 weken niet in Wageningen dus helaas ook geen paarden voor mij. Maar misschien volgende week nog even naar paarden van mijn buurvrouw, dat zou wel leuk zijn. Of misschien als Nikki les komt geven bij Tamara dat ik kan komen kijken??
VisibreTeam schreef:ik heb spaanse pas meestal op herhaaldelijk tikjes geven en de spagaat met zweep stilgehouden
SSDesign schreef:Tamara, leuk! Als het binnenkort trouwens weer een keer goed weer is, is het misschien wel leuk om een keer foto's te komen maken?