Hadden vandaag een vrijwilligers avond op de manege.. super, heb nog even op de schietbaan boven de manege geschoten

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Grainey schreef:(ik zie voltige met een cap en een vlag met verkeerde been en arm, vraag me af of de instructie wel een instructeursdiploma voltige heeftsorry dat zijn dingen die mij opvallen aangezien ikzelf lesgeef
geen verwijt ofzo!)
Grainey schreef:@ CRos85, als je goed les krijgt kun jij het ook zeker leren!
Vrijdag heb ik een heleboel beginners gehad en die zijn vast jaloers hoe goed jij jouw been al over de beugel kan krijgen!
Met goede begeleiding kun jij een heel eind komen! (ik zie voltige met een cap en een vlag met verkeerde been en arm, vraag me af of de instructie wel een instructeursdiploma voltige heeft
sorry dat zijn dingen die mij opvallen aangezien ikzelf lesgeef
geen verwijt ofzo!)
@SSdesign, ooh spannend! Haha ik weet nog van onze eigen D-kür dat het bij ons ook lang duurde voordat het iets was. Paard vond het maar raar (was ook zijn eerste x een kür in galop) en wij eigenlijk ook
.
Maar heel veel succes met de trainingen en inderdaad... vaak doen, dan went hij eraan en dan gaat het helemaal goed komen!
Ik ben heel benieuwd!
salsaentango schreef:Grainey schreef:(ik zie voltige met een cap en een vlag met verkeerde been en arm, vraag me af of de instructie wel een instructeursdiploma voltige heeftsorry dat zijn dingen die mij opvallen aangezien ikzelf lesgeef
geen verwijt ofzo!)
hihi ja viel me ook op de vlag.. (geef zelf ook al een poos les) maar zulke dingen waar je dan op let haha
wel een leuk filmpje trouwens.. na alle wedstrijden e.d heb ik nog niet eens 1 filmpje haha
Grainey schreef:@ CRos85, als je goed les krijgt kun jij het ook zeker leren!
Vrijdag heb ik een heleboel beginners gehad en die zijn vast jaloers hoe goed jij jouw been al over de beugel kan krijgen!
Met goede begeleiding kun jij een heel eind komen!
(ik zie voltige met een cap en een vlag met verkeerde been en arm, vraag me af of de instructie wel een instructeursdiploma voltige heeftsorry dat zijn dingen die mij opvallen aangezien ikzelf lesgeef
geen verwijt ofzo!)
@SSdesign, ooh spannend! Haha ik weet nog van onze eigen D-kür dat het bij ons ook lang duurde voordat het iets was. Paard vond het maar raar (was ook zijn eerste x een kür in galop) en wij eigenlijk ook
.
Maar heel veel succes met de trainingen en inderdaad... vaak doen, dan went hij eraan en dan gaat het helemaal goed komen!
Ik ben heel benieuwd!
CRos95 schreef:Schimmel is Salsa, ze deed het inderdaad goed! Normaal is ze niet lief.
Haha alleen maar gebroken/zwaargekneusde ribben![]()
had het gelezen ja, was dat toen je met de ambulance opgehaald was?
ceciletjuh schreef:Hihoe! Heel rustig hier inderdaad!
Gister bij een teamgenootje thuis wezen trainen, om het paard te laten wennen aan de vrachtwagen en anders dan 'thuis'. Ging echt goedEerste minuten was wel even spannend en vooral de eerste keer van de vrachtwagen af was ook nog niet echt succesvol
Maar we zijn ontzettend trots op 'mAls hij nou op de wedstrijden ook zo loopt.....
Fijn Suus, hoe loopt jullie kür verder?