Dankjewel Robin, jij ook een fijne kerst nog! Wat heb je een mooi kaartje gemaakt!
Vandaag weer even wat geprobeerd met de spagaat, en ik heb er al een paar 'spagaatjes' uit gekregen! ;D Ik denk niet dat hij het al snapt, maar hij doet het al wel vaker goed, nu nog zorgen dat hij de link legt
Anoniem
Geplaatst: 27-12-11 21:18
Wat leuk dat je er al spagaatjes uit hebt gekregen! Je moet ergens beginnen toch, ook als snapt ie het nog niet helemaal goed
Ik heb eindelijk m'n paardensnoep + clicker, dus morgen even kijken hoe hard Dora ervan schrikt.. Vanmorgen hebben we om pionnen heen geslalomt (of hoe je dat ook schrijft).. En daarna ben ik brutaal geweest en ben ik erop geklommen in d'r box Let wel, heb er sinds oktober niet meer opgezeten Dus was eerste keer weer Pony was superbraaf maar toen ze ging lopen in d'r box vond ik het eng en ging ik er weer af
Maar ja neemt niks weg van het feit dat ik met een big smile op m'n pony zat voelde me weer een penny
Ik ben aan de grote kant voor d'r.. dat weet ik, k ga er ook geen 7 dagen in de week keihard op dressuren
Anoniem
Geplaatst: 27-12-11 21:23
Ik spring ook nog eens binnen
Volgend jaar hopelijk met 2 pony's (en deze is van vorig jaar trouwens, er ligt echt niet zoveel sneeuw hier ).
Haha, leuke foto chelleee! Zo lijk je er niet meteen te groot voor hoor
Hier is het verder heel rustig geweest qua werken, we hebben niks gedaan Wel staan de mannen sinds vandaag samen! Zie topic in mijn onderschrift voor een fotoverslagje Best wel spannend hoor, moet ik zeggen Maar zal wel allemaal goed gaan
De rest van de week weer werken dus kan ik ook niks qua werk doen, in het weekend is het natuurlijk oudjaar enzo, maar misschien zaterdagnamiddag (afhankelijk van het weer ) en anders heb in volgende week wel een paar dagen vrij dus zou moeten lukken om nog eens iets met die pony's te doen, vooral [***] heeft weer even 1 op 1 aandacht nodig denk ik, die wordt nu al een paar weken 'verwaarloost'
Djeez, wat gaan jullie hard ! En een hoop creativiteit ! Zal morgen een poging doen alles bij te reageren...
Vandaag na 3 weken eindelijk weer met paanie gespeeld, echt zo leuk om te zien dat hij steeds leuker mee gaat doen ! Had ook meteen het buigen geoefend met flink wat druk op de singelplek, maar da's nog knap lastig met een buffel van dik 500 kilo
zo, lang niet meer geweest, sorry Leuke foto's Tmara, ik heb al moeite met een shet
Rikkie kan ook iets nieuws En we waren gisteren gaan wandelen langs een riviertje, en hij begon opeens te hinniken, super schattig. naar een ander paard, die hinnikte terug, Niet zo handig, hij draaide helemaal door, steigeren, rondjes lopen gelukkig wel kunnen houden, Filmpje van het hinniken staat in het topic [JITP] Rikkie goes international
Haha had het topic gezien, heb echt in een deuk gelegen internationaal.. wel leuk bedacht!
Dora was gelukkig totaal niet bang voor de clicker! Was erg fijn wel En vandaag weer erop gezeten Dit keer 2 touwtjes aan dr halster, zodat ik dr, toen ze bij mn vriend ging zeuren om snoepies, voorzichtig terug kon halen. Dit pikte ze erg goed op Strakjes even 2 weken met rust laten zodat ze even goed kan wennen aan d'r nieuwe plekkie, en dan weer verder K vroeg voorzichtig aan m'n vriend hoe ver mijn voet nou van haar knie af zit en er zit een vuist tussen.. Dus toch wel aan de grote kant.. Dacht dat het wel mee zou vallen.. Nouja tis wat ik zeg, k ga er niet 7 dagen per week keihard mee dressuur rijden.. Dus voor 1 of 2 x in de week zou het moeten kunnen.. denk ik x) Zal dan wel volgende maand, wanneer k er dus buiten op zit en het voor mn vriend makkelijker is om een foto te maken, vragen of hij eens een foto wil maken.. Eens kijken hoe erg ik m'n pony mishandel x)
Maar eerst morgen vroeg eruit , dan gaat ze lekker verhuizen en komt ze weer de hele dag buiten
Leuk dat ze naar een nieuwe stal gaat ik denk dat als je verder niet te zwaar bent dat het voor die 1 x wel kan ? haha, mijn vriendin heeft de tekst geschreven, vond het zelf ook wel geniaal
Ben ook wel blij Moet ze morgen met de paardenvrachtwagen.. Ben benieuwd of ze daar dan wel weer in loopt.. je weet het nooit kan ook zijn dat ze daar dan ineens weigert, mijn mazzel kennende
Ben krapaan 50 kilo dus opzich.. denk ik niet dat ze er veel last van zal krijgen.. hoef geen hele middag in volle galop, een staprondje vind ik al meer dan genoeg
Tmara
Geplaatst: 28-12-11 20:12
Robin_Rikkie schreef:
Tmara, ik heb al moeite met een shet
Gelukkig, was al bang dat ik gewoon a-technisch was !
Chelle: Een vrachtwagen zal wel makkelijker zijn toch? Lekker ruim zou je zeggen...
Ben nu aan het kijken voor een video camera met statief, kan ik alles terug kijken
Over het spelen nog.... Als ik wegren komt hij meestal heel heppie achter me aan gehobbeld, en gister draaide ik me ineens om en liet hem schrikken waardoor hij op zn achterhand omdraaide. Maar nu vraag ik me af of ik dit zou kunnen uitbouwen tot het op commando leren steigeren. Dat zou echt zó goed voor 'm zijn !
Dat kun je ZEKER uitbouwen tot het steigeren denk ik
Vandaag in de regen lesgegeven Het was vooral... koud en nat? 2 lesklanten, echt wel met leuke paardjes, de 1e had écht een blij ding die telkens heel sneaky dr voetje weer over de balk zetten bij de spagaat en de andere was een enorm grote KWPN'er, heel leuk ding, maar die had wat angst om zijn hoofd laag te houden, dus daar op gewerkt en een begin aan de jambette en spaanse pas gemaakt
morgen weer naar het paardje in Vlijmen en naar Dussen
Tmara
Geplaatst: 29-12-11 18:59
Oeoeoe, dan ga ik 'm morgen weer temmen, in de hoop dat ie nog wat kwartjes heeft om te laten vallen !
Dat je met dit weer buiten gaat staan Mijn moeke dwong me om binnen te blijven... zit dus al heel de dag allerlei topics zwaar geobsedeerd te refreshen
Tsja, lesklanten zijn lesklanten kzal gewoon moeten gaan het was wel leuk, maarja, koud nu zit ik lekker in een VEEL te groot rammstein vest van mn vriend en een zak tumtums, komt goed
Volgende week dinsdag komt Silke trouwens naar huis
In Hilversum, waar Vienna ook staat... Maarja, dat is NOGAL ver. (ik had geen plekje meer thuis, want had wel een stal met een paddock en een bak, maar mn ouders wilden s'ochtends niet meer gaan voeren, en om haar daar nou in dr uppie te laten staan... ) maar nu komt ze bij een kuddetje van 3 andere paardjes te staan
Tmara
Geplaatst: 29-12-11 19:15
Nais! Dus dat worden heel veel foto's en filmpjes ?
Dora (en Vincent en Equador) staan sinds vandaag lekker op hun nieuwe plekkie. Dora liep gelukkig in 1x de vrachtwagen op.. Niks niet raar kijken, hup gewoon zo erin. Toen Vincent twijfelde ging ze hem wel even aanmoedigen, dus kregen we een zacht hinnekje en stond Vincent er ook in. Equador vond het ook lang niet zo eng als we dachten
Nieuwe stal is heerlijk rustig! Op ons na dan 1 pensionklant, verder hun 3 eigen paarden en onze 3 paarden dus... Een gigantische kast, daar hebben we er nu 2 van en krijgen we er nog een van Weet niet eens wat voor spullen ik daar nou in moet leggen.. Tijd voor rondje shoppen dus
Dora is erg blij met d'r box, ze kan nu namelijk met d'r hoofd uit d'r stal hangen aan 2 kanten.. Ze kan nu binnen én buiten alles in de gaten houden, ze ging dan ook telkens heen en weer. Denk dat ze graag 2 ogen op d'r kont had willen hebben, maakte het kijken wat makkelijker Morgen gaan ze al wennen aan de andere paarden zodat ze gewoon meekunnen in de routine en dus gewoon lekker buiten kunnen staan Blije pony, blije chelle Zal morgen wel foto's maken