@ chelleee: hetzelfde!
haha wow, dat is wel erg vroeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Let wel, heb er sinds oktober niet meer opgezeten
Dus was eerste keer weer
Pony was superbraaf maar toen ze ging lopen in d'r box vond ik het eng en ging ik er weer af 
voelde me weer een penny 

).

Maar zal wel allemaal goed gaan 
) en anders heb in volgende week wel een paar dagen vrij dus zou moeten lukken om nog eens iets met die pony's te doen, vooral [***] heeft weer even 1 op 1 aandacht nodig denk ik, die wordt nu al een paar weken 'verwaarloost'

gelukkig wel kunnen houden, Filmpje van het hinniken staat in het topic 
internationaal.. wel leuk bedacht! 
En vandaag weer erop gezeten
Dit keer 2 touwtjes aan dr halster, zodat ik dr, toen ze bij mn vriend ging zeuren om snoepies, voorzichtig terug kon halen. Dit pikte ze erg goed op
Strakjes even 2 weken met rust laten zodat ze even goed kan wennen aan d'r nieuwe plekkie, en dan weer verder
K vroeg voorzichtig aan m'n vriend hoe ver mijn voet nou van haar knie af zit en er zit een vuist tussen.. Dus toch wel aan de grote kant..
Dacht dat het wel mee zou vallen.. Nouja tis wat ik zeg, k ga er niet 7 dagen per week keihard mee dressuur rijden.. Dus voor 1 of 2 x in de week zou het moeten kunnen.. denk ik x) Zal dan wel volgende maand, wanneer k er dus buiten op zit en het voor mn vriend makkelijker is om een foto te maken, vragen of hij eens een foto wil maken.. Eens kijken hoe erg ik m'n pony mishandel x)
ik denk dat als je verder niet te zwaar bent dat het voor die 1 x wel kan ?
Moet ze morgen met de paardenvrachtwagen.. Ben benieuwd of ze daar dan wel weer in loopt.. je weet het nooit
kan ook zijn dat ze daar dan ineens weigert, mijn mazzel kennende 
Robin_Rikkie schreef:Tmara, ik heb al moeite met een shet
Gelukkig, was al bang dat ik gewoon a-technisch was !

en de andere was een enorm grote KWPN'er, heel leuk ding, maar die had wat angst om zijn hoofd laag te houden, dus daar op gewerkt en een begin aan de jambette en spaanse pas gemaakt 

het was wel leuk, maarja, koud 

Wel foto's dan weer he? 

Weet niet eens wat voor spullen ik daar nou in moet leggen.. Tijd voor rondje shoppen dus 
Morgen gaan ze al wennen aan de andere paarden zodat ze gewoon meekunnen in de routine en dus gewoon lekker buiten kunnen staan
Blije pony, blije chelle
Zal morgen wel foto's maken