Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) voltigeurs, individueel of een vereniging of groep die in de middag een demonstratie zouden willen geven en wat uitleg.
!
Dus misschien kun je een mailtje sturen naar info@voltige-wittegheit.nl. Alleen voor niets gaat de zon op
.
.
.
.
Of had ik niet gelezen dat je het nog niet wist?
!
.
. De Tinker heeft het zwaar met de galop en de balans (gaat soms nog hard, maar ook al gaat ze zo hard, ze doen nu de oefeningen wel al
, dat durfden ze eerst niet
). En ze heeft er goede dagen tussen zitten dat ze in een redelijk arbeidstempo ronddendert... Ben nog wat aan het knutselen met de bijzet (ze loopt soms veel te veel op de voorhand). En als ik haar heel kort zet, loopt ze het beste (alleen dat is natuurlijk erg zwaar voor haar, dan laat ik haar eerst 2x galopperen en dan stappen en dan weer de galop).
Denk dat ik ze 3 april er wel klaar voor heb (ik hoop het
en nu moet het warmere weer nog komen, zodat ik 's avonds ook thuis op haar kan rijden ivm school
. (langer licht zou ook al fijn zijn
)
. Je ziet meestal ook al goede vooruitgangen. Als sommige al 4 tellen uit kunnen houden en door oefenen, gaat dat vanzelf goed
. Kan natuurlijk even duren, maar het komt wel. Met wedstrijden krijgen ze (meestal) wel goede bruikbare tips.
totdat mijn moeder me eraf haalt, omdat zij het toch wel heel hard vindt regenen
).
gewoon laten starten en we krijgen vast wel tips waar we weer wat mee kunnen
.
wieweet

even doorbijten
.
.
zit in de familie hier dus dat scheelt.. (helaas) maar het ging goed gister
even een show kurtje in elkaar gezet (met onze bijzondere opsprongen (binnenwaards op haha))