God, k hoop niet dat er op onze nieuwe stal kippen zijn dan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Focussed schreef:Vandaag m'n clicker uitgeprobeerd... Ze is er doods en doodsbang van... 1 klik en ze schiet op hol. Aan de hand sleurt ze je mee... Het geluid drijft haar tot waanzin!
Heel raar... Maar een tijdje geleden reageerde ze ook al zo panisch op de "klap" van een kauwgombal, dus verbaasd me niet dat ze dit dan ook eng vindt.
Pffff
Ileton schreef:Focussed schreef:Vandaag m'n clicker uitgeprobeerd... Ze is er doods en doodsbang van... 1 klik en ze schiet op hol. Aan de hand sleurt ze je mee... Het geluid drijft haar tot waanzin!
Heel raar... Maar een tijdje geleden reageerde ze ook al zo panisch op de "klap" van een kauwgombal, dus verbaasd me niet dat ze dit dan ook eng vindt.
Pffff
Dit was precies dezelfde reactie bij mij de eerste keer.
Ik klikte, stak mijn hand uit voor het brokje en weg is pony![]()
Ik heb toen heel suf geoefend; gewoon heel veel klikken als ik in de buurt liep. Dan maar niet gelijk als beloning zien. Hij vond het uiteindelijk niet eng meer.
Hierna ben ik het ding een tijdje kwijt geweesten toen ik hem weer gevonden had was er niets meer aan de hand
.
Focussed schreef:Bedankt voor de tip!
Ik blijf proberen!![]()
Ik click van verschillende afstanden.
De langste afstand was 35 meter en dan nog is er een schrik reactie (niet dat ze wegrent, maar dan wel zo'n "schokje" door het lichaam). Hoe dichterbij ik kom, hoe extremer de reactie. Aan de hand is ze niet te houden, zelfs niet als ik de clicker in m'n zak hou en klik, terwijl het geluid dan heel erg gedempt is.
VisibreTeam schreef:Ik heb een Iphone
*gaat ZOIEZO clicker downloaden*
Ik heb nog niet zo heel veel paarden meegemaakt die er van schrikken. Je moet gewoon je clicker in de hand houden en het paard geruststellen en over zijn lichaam aaien, daar tussen gedempt clicken (dus nog een vinger op de clicker zodat het ijzertje niet vol terugspringt) als je dat wat oefent word het al een stuk minder eng en leren ze dat de clicker niet bijt