voltige?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

X_Michelle_X

Re: voltige?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:17

Achsoooooo :') wel leuk, die namen :) Nou, vooral Cees is al wereldberoemd (in nederland :') )

hahaha, Vond t wel ook beetje eng hoor, om steeds of een nieuw paard te gaan, want je weet nooit wat ie doet.. nu vertrouw ik m al meer, maarjaa.. :P
ik begrijp t helemaal!!!

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:20

Oke.. ben nu even helemaal offtopic.. maar ik heb namen nodig haha

hebben jullie nog leuke paarden namen die ik kan gebruiken voor de cavia's.??
Leuke combi (paarden namen voor caafjes) maar gebruik ze meestal maar ben op dit momen inspiratie loos :P

ze zijn nog niet geboren maar dit duurt niet lang meer haha vandaar de namen..
hebben jullie nog leuke paarden op stal met een bijzondere naam.?? :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 09:17

Rustig hier... :P Hoe gaat het? Hier wel goed op zich :) We gaan toch niet naar Bronneger met ons team, veel te ver en dus niet helemaal eerlijk voor het paard vinden wij.

Komen jullie ook naar onze voltigekampen? Zie voltige.nl.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 11:19

Heej, susan,
onze vereniging stopt misschien vanaf eind maart, als er geen nieuwe leden bij komen, maar dan wil ik het bij de manege schuin tegen over mijn huis oprichten, de eigenaar vind t leuk..

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:06

Ooh wat zonde zeg! Echt heel zonde... Nou hopen dat het nog goed komt.

Hier stromen de inschrijvingen binnen!

Jasonezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:16

Ik heb een vraag over voltige, mijn dochter gaat via de sportpas 3 lessen voltige volgen en ik vroeg me af wat voor kleding handig is...ik dacht aan een trainingsbroek en een vest en moet ze gympen aan.......

Alvast bedankt voor het meedenken,

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:27

Gympen zijn handig voor de warming-up, maar daarna niet zo paardvriendelijk als je het mij vraagt.
Wij hebben op de vereniging een krat meet leen-schoentjes, want voor 3 lessen is het enigszins overdreven om turn/voltigeschoentjes aan te schaffen.
Ik vind zelf een voltigebroek of legging het fijnst, maar een (strakke) trainingsbroek kan ook. Een vest of trui ligt aan het weer natuurlijk. Ik vind ritsen en knopen en andere harde dingen zelf ontzettend irritant, maar dat is per persoon verschillend.

Ik zie trouwens dat (hier) mijn laatste post niet geplaatst is.

Echt zonde dat jullie vereniging misschien wordt opgeheven!
Wij hebben op dit moment geen ledentekort, maar mede omdat er afgelopen jaar een recreatieteam begonnen is, staan er nu op de wachtlijst geloof ik maar 2 kinderen.

Mijn team gaat overigens wel naar Bronneger. Ikzelf ben er niet, ik ben dan met school in Istanbul :D
Laatst bijgewerkt door CecileDV op 28-02-11 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:28

ceciletjuh schreef:
Gympen zijn handig voor de warming-up, maar daarna niet zo paardvriendelijk als je het mij vraagt.
Wij hebben op de vereniging een krat meet leen-schoentjes, want voor 3 lessen is het enigszins overdreven om turn/voltigeschoentjes aan te schaffen.
Ik vind zelf een voltigebroek of legging het fijnst, maar een (strakke) trainingsbroek kan ook. Een vest of trui ligt aan het weer natuurlijk. Ik vind ritsen en knopen en andere harde dingen zelf ontzettend irritant, maar dat is per persoon verschillend.

Inderdaad ;) Een paardrijbroek kan eventueel ook wel voor 3 lessen, al is dat niet heel erg fijn. Maar ik heb daar ook jaren in getraind. Als het maar geen spijkerbroek is haha :P

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:31

Aah Suus, jij antwoordt echt te snel.. haha :p
Ik ben nog niet klaar met het bewerken van mijn post en jij hebt er alweer een geplaatst :p

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:32

Bezig met eindbalans (voor Nederlands) dus dan krijg je dat :P

Edit: nog maar 2 leden op de wachtlijst? Dacht dat er met de vergadering alweer 6 op stonden... :P

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:34

Volgens mij niet, maar ik kan me vergissen hoor.
Ik heb er laatst met Leo naar gekeken en toen stonden er 3 op, waarvan er 1 al bij het team is gekomen..
Maar, het kan zijn dat er inmiddels weer aanmeldingen zijn hoor ;)
Zoveel houd ik me daar ook niet mee bezig :P

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:41

ceciletjuh schreef:
Volgens mij niet, maar ik kan me vergissen hoor.
Ik heb er laatst met Leo naar gekeken en toen stonden er 3 op, waarvan er 1 al bij het team is gekomen..
Maar, het kan zijn dat er inmiddels weer aanmeldingen zijn hoor ;)
Zoveel houd ik me daar ook niet mee bezig :P

Oh dan zal dat wel een oude lijst zijn geweest :P Weet al waar ik het zag, hier thuis. Mama heeft ook een ledenlijst ivm de website ;)

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 16:47

Ah okee :P

Ik zoek trouwens echt niet meer!
Ik zit nog tot kwart over 4 bij studiebegleiding, ben Aardrijkskunde aan het overschrijven van de compu :o
Welke idioot heeft die vragen bedacht zeg... ;(

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 17:30

Jasonezel schreef:
Ik heb een vraag over voltige, mijn dochter gaat via de sportpas 3 lessen voltige volgen en ik vroeg me af wat voor kleding handig is...ik dacht aan een trainingsbroek en een vest en moet ze gympen aan.......

Als er geen leen schoentjes zijn, is zijn er bij de scapino voor hooguit €3,50 stoffen voltige\turn schoentjes ;) verder wat die andere ook zeiden ;)

edit: typ fouten :o

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 17:34

ceciletjuh schreef:

Ik zie trouwens dat (hier) mijn laatste post niet geplaatst is.

Echt zonde dat jullie vereniging misschien wordt opgeheven!
Wij hebben op dit moment geen ledentekort, maar mede omdat er afgelopen jaar een recreatieteam begonnen is, staan er nu op de wachtlijst geloof ik maar 2 kinderen.

Mijn team gaat overigens wel naar Bronneger. Ikzelf ben er niet, ik ben dan met school in Istanbul :D

Istanbul, klint goed :D
Ik ben een alleen een x een weekje naar londen geweest, en ga in maart ergens een dagje naar dusseldorf :')

Ja, het is zeker zonde! maar ik vind het wel fijn, dat als het stopt, dat er bij de manege haast tegen over mijn huis, een kans is om het op te starten, ook is er volgens vele hier wel animo voor :D

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 17:43

Ja en zeker begin mei, dan is de temperatuur in Istanbul al mooi rond de 20/25 graden 8-)

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 17:50

Oeeeee, ik word jaloersssss!!!
Klinkt egt heerlijk!
Moet je dan ook nog bepaalde dingen zien van het land, of is het verder op eigen houtje?

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 18:11

Ik weet nog niet precies hoe het zal zijn, maar we zullen zeker wel naar de bekendere bezienswaardigheden gaan. Toen de Turkse leerlingen hier waren, zijn we naar de Efteling, naar Amsterdam, naar het gemeentehuis en naar een boerderij geweest. Vooral die boerderij vonden ze heel indrukwekkend, dat hadden ze echt nog nooit gezien.
Van mijn neefje, die vorig jaar naar Istanbul is geweest met school, is het veel vrije tijd om te winkelen etc. maar de belangrijkste dingen ga je wel zien...

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 18:34

Nou, ja, dat deden wij ook in Londen, is wel fijn natuurlijk, heb je dat tenminste een x gezien in je leven ;) :D

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 18:43

Jasonezel schreef:

Ik doe met mijn vereniging mee aan 'scholier en sport'. (Zal iets vergelijkbaars zijn als waar je dochter aan mee gaat doen denk ik...)
Hierbij krijgen ze ook 3 proeflessen. Ik laat die kinderen gewoon op sportschoenen mee doen. De eerste keer zullen de meeste paardrijlaarzen aan hebben. Dat is niet anders, die trekken we uit als ze op het paard zitten (ja ze voltigeren dan gewoon op sokken mee ;) ).
Ten minste, dat is mijn ervaring van vorig jaar.

Verder is een paardrijbroek prima of een trainingsbroek (die zijn vaak glad, voorkeur gaat bij mij uit naar een stroevere broek). En qua bovenkleding mag alles, behalve een dikke jas, want die belemmert de bewegingsvrijheid.

Gaan er hier ook mensen naar Altena? (3 april? :))
Wij gaan daar ons debuut maken in de basis galop met mijn Tinkie tink :D
Afgelopen weekend de onderlinge gehad en ze deed het eigenlijk al super braaf in galop met publiek (wel wat snel).
Ook de kinderen waren best nerveus... dus ben benieuwd 3 april :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 18:46

Startlijst van Bunschoten staat online. Leuke deelname :D Ben benieuwd!

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 18:52

wij gaan ook dit jaar nog geen wedstrijden doen, dus helaas ook hier geen altena helaas..
had het wel erg gezellig gevonden :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 18:52

Bij ons is het ook allemaal nog even kijken hoe en wat ;)

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 18:56

Altena was zowiezo geen optie, aangezien veel te ver.
Ik heb wel echt zin in wedstrijden. Lisse wordt de eerste voor mijn team dit jaar :D

Inderdaad een leuke startlijst voor Bunschoten. Als er plek over is in een van de auto's overweeg ik om mee te gaan...

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 18:58

ceciletjuh schreef:
Altena was zowiezo geen optie, aangezien veel te ver.
Ik heb wel echt zin in wedstrijden. Lisse wordt de eerste voor mijn team dit jaar :D

Inderdaad een leuke startlijst voor Bunschoten. Als er plek over is in een van de auto's overweeg ik om mee te gaan...

Ik vind de startlijst erg leuk, maar het is precies in mijn trap... :(