hahaha, Vond t wel ook beetje eng hoor, om steeds of een nieuw paard te gaan, want je weet nooit wat ie doet.. nu vertrouw ik m al meer, maarjaa..

ik begrijp t helemaal!!!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ceciletjuh schreef:Gympen zijn handig voor de warming-up, maar daarna niet zo paardvriendelijk als je het mij vraagt.
Wij hebben op de vereniging een krat meet leen-schoentjes, want voor 3 lessen is het enigszins overdreven om turn/voltigeschoentjes aan te schaffen.
Ik vind zelf een voltigebroek of legging het fijnst, maar een (strakke) trainingsbroek kan ook. Een vest of trui ligt aan het weer natuurlijk. Ik vind ritsen en knopen en andere harde dingen zelf ontzettend irritant, maar dat is per persoon verschillend.
ceciletjuh schreef:Volgens mij niet, maar ik kan me vergissen hoor.
Ik heb er laatst met Leo naar gekeken en toen stonden er 3 op, waarvan er 1 al bij het team is gekomen..
Maar, het kan zijn dat er inmiddels weer aanmeldingen zijn hoor
Zoveel houd ik me daar ook niet mee bezig
Jasonezel schreef:Ik heb een vraag over voltige, mijn dochter gaat via de sportpas 3 lessen voltige volgen en ik vroeg me af wat voor kleding handig is...ik dacht aan een trainingsbroek en een vest en moet ze gympen aan.......
Alvast bedankt voor het meedenken,
ceciletjuh schreef:Gympen zijn handig voor de warming-up, maar daarna niet zo paardvriendelijk als je het mij vraagt.
Wij hebben op de vereniging een krat meet leen-schoentjes, want voor 3 lessen is het enigszins overdreven om turn/voltigeschoentjes aan te schaffen.
Ik vind zelf een voltigebroek of legging het fijnst, maar een (strakke) trainingsbroek kan ook. Een vest of trui ligt aan het weer natuurlijk. Ik vind ritsen en knopen en andere harde dingen zelf ontzettend irritant, maar dat is per persoon verschillend.
Ik zie trouwens dat (hier) mijn laatste post niet geplaatst is.
Echt zonde dat jullie vereniging misschien wordt opgeheven!
Wij hebben op dit moment geen ledentekort, maar mede omdat er afgelopen jaar een recreatieteam begonnen is, staan er nu op de wachtlijst geloof ik maar 2 kinderen.
Mijn team gaat overigens wel naar Bronneger. Ikzelf ben er niet, ik ben dan met school in Istanbul
Jasonezel schreef:Ik heb een vraag over voltige, mijn dochter gaat via de sportpas 3 lessen voltige volgen en ik vroeg me af wat voor kleding handig is...ik dacht aan een trainingsbroek en een vest en moet ze gympen aan.......
Alvast bedankt voor het meedenken,
ceciletjuh schreef:Altena was zowiezo geen optie, aangezien veel te ver.
Ik heb wel echt zin in wedstrijden. Lisse wordt de eerste voor mijn team dit jaar
Inderdaad een leuke startlijst voor Bunschoten. Als er plek over is in een van de auto's overweeg ik om mee te gaan...