voltige?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

SSDesign

Re: voltige?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 22:24

Ik ben ook totaal nietn van het rollen enzo hoor :P In al die 8 jaar dat ik voltigeer durf ik die koprol langs de half af nog steeds niet. Heb wel ooit een andere koprol af gedaan... Een jaartje in de E of zo, dan stond ik op de beugel (als enige, ik ging er als laatste af) achterwaarts... en dan maakte ik gewoon een koprol af :P Heb echt geen idee meer waar ik die foto's heb, maar ik heb ze nog wel ergens. Zag er altijd wel grappig uit. :D

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 22:25

ben nieuwsgierigggg :')

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 22:29

Haha ik kan geen foto's meer vinden :P Het zag er wel stom uit, dat weet ik nog wel... Ivon is niet zo groot en ik was toen al best lang (1.75 of zo) en best dun... Dus dan stond ik daar echt als zo'n sprietje op Ivon haha :D

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 22:32

:') Was wel egt leuk daaaroo,, volgende x (als die komt) zet ik er alleen wel bij dat ik in een team met grotere wil :') en wat moeilijkere oefeningen wil doen :+

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 22:33

Als er genoeg animo is dan zal er zeker wel nog een training komen denk ik :) Maar het is natuurlijk wel een geregel en vooral ook ivm paarden enzo. Welke paarden deden vandaag mee?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 11:28

Lady, pablo, haffie, weetniet eigenlijk... best veeell

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 18:17

Heb eigenlijk alleen maar positieve reacties gehad! Over de indeling: het was schijnbaar heel moeilijk in te schatten hoe de groepen zouden uitkomen, want als je alleen je niveau en leeftijd door hoeft te geven, wil dat nog steeds niet zo heel veel zeggen. Vandaar dat je waarschijnlijk in deze groep ingedeeld was... En anders had het nog wel gekund dat je toevallig allemaal dingen te doen krijgt die je al kunt... ;)

De volgende paarden deden trouwens mee, ff op het schema gekoekeloerd:
Van vv de Malle Jan: Spetter, een haffie
van vv de Opsprong: Lady en Pablo
van vv de Kasteelruiters: Gino en Chesteerrr
van vv de Burght: RinChinChin en Quinzy
van vv Nienoord: Othello (die van Nienke de Wolff, die soliste)
van vv de Montferlanderuiters: Icoon
van vv de Schelderuiters: Vinnie en Pulver
en van vv Geel: Bach

en van ons heeft nog een groepje op Lord gedaan haha
De helft van die paarden ken ik trouwens nie...

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:43

Ach, ja, het geeft niet, maar ik denk wel dat ik volgende x (als die komt) mijn lengte d'r bij zet :o .
Wat eigenlijk voor jullie misschien ook beter is om te vragen, ook ivm het paard\pony en indeling van de groepen, het hoeft niet, maar is misschien wel leuk...
ach, ik ben vast 1van de enige die hier mee zit, ik ben 1.83 en derest was in mijn groepje zo'n 1.55 ofzooo :+ tja, dan voel je je wel een beetje rot..
Verder was t super!
Vond t erg lekker dat wij alles achter elkaar konden doen (andere moesten 3 uur wachten, maar wij niet, dat vond ik super fijn, ook omdat wij zo ver weg wonen...)

cijfer voor deze instuff : 8

vond vooral de tontraining van koen en caston erg goed en ga dat ook flink oefenen! Wat zijn hun goed zeg!! wil ik ooookk!!! :P ga nu hard trainen :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:44

Ja het was natuurlijk ook de eerste keer :D Wel rot dat sommige mensen zo lang moesten wachten tussendoor. Geloof wel dat het lastig was met alles plannen enzo hoor ;)

Misschien dat ik de volgende keer ook kom. Maar nu kan nog maar net 1,5 uur trainen, ben nog steeds niet helemaal hersteld ;) Dus dan is zo'n trainingsdag wat teveel.

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:29

Er is al druk geëvalueerd en ik heb het ook aangegeven aan de organisatie wat jij zei, Michelle!
Ze hadden zelf al in de gaten dat dit niet zo'n succes was, maar jij was ook wel het extreemste voorbeeld ;)

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 07:56

ceciletjuh schreef:
Er is al druk geëvalueerd en ik heb het ook aangegeven aan de organisatie wat jij zei, Michelle!
Ze hadden zelf al in de gaten dat dit niet zo'n succes was, maar jij was ook wel het extreemste voorbeeld ;)

Dat bedacht ik me ook :+ aangezien derest van het groepje, en andere groepen meer dezelfde lengte waren :')

Verder was ik wel super tevreden met alles! Tja, grondoefeningen was voor mij niet zo'n heel groot succes (was vaak in 2-tallen) dus deed ik dan niet mee (toen werd t ook een gelijk aantal) maar het ging mij ook meer om derest, dat vond ik erg leerzaam! zoals ik al zij, vooral die tontraining van Koen en Caston. Omdat heel veel mensen moeite hebben met opzwaaien enzoo.

Hihi, tja, ik ben ook groot :P

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 15:51

Wat rustig hier..! ;)
heb dit weekend besloten om voltige even heel rustig aan te doen :( ben de laatste tijd behoorlijk laat vrij waardoor ik moet racen om op de manege te komen..
en daar aangekomen irriteer ik me aan iedereen omdat ik kapot ben door het haasten :P

Aangezien we geen wedstrijden hebben dit jaar kan ik het rustig aan gaan doen.. misschien kan ik dan wel even niet mee trainen met de groep maar misschien dan wel even met een recreatie team :)

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:15

is ook leuk tog!! Als dat jou beter uit komt...

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:41

ja dat is zo.. maar wel erg jammer dat het moet..
Nu is het ook niet zo dat ik het heel erg vind, kan niet heel erg goed overweg met het team.. mijn oudere team van de recreatie was veel gezelliger en iedereen die voor je klaar stond en dat heb ik in het wedstrijdteam weer niet..
maar goed, komt wel :D

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:47

ik vorig jaar een beetje geprobeerd op mij haffie, in draf op de rug staan(ja ongemakkelijker dan galop :+ ) daarna ook nog even in galop, maar ik moet nu eerst weer ff mijn pown doorrijden

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:14

Ooh das wel balen! Maar beter dat het dan wel zo kan!

Met mijn knie gaat het nog niet goed.. Hij deed van de week weer zeerder. Mag voorlopig nog niks..

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:17

ik vind in draf staan niet per definitie moeilijker dan in galop hoor...
anyway, ik vroeg me vrijdag al af of ik niet vergeten was een mailtje te openen, want het duurde zolang voordat ik weer een mailtje kreeg :P :')

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:20

Ik vind ik draf staan eigenlijk wel makkelijker... :P Vooral op Rainbow.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:28

Galop op die ton is denk ik nog makkelijker :')

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:32

ik vind het heel erg aan het paard liggen..
Op Rainbow vond ik het weinig verschil, maar ik heb een duidelijk ritme nodig om goed te kunnen staan en bij Rainbow voel je dat wel hahaha
Op Ivon en Zidane vind ik draf gemakkelijker dan galop
En op Cees, de meganische ton is het zelfs een eitje om op 1 been in galop te staan haha

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:35

Hahahaha, t was wel een apart galopje, maar wel lekker regelmatig :') en Cees (waarom heet ie Cees? :') :P ) gooit helemaal niet hoog op :+ hahahaha.

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:56

Ik vind draf toch makkelijker :') Teminste bij die van ons wel, die draaft best onregelmatig.. :P

Die van ons heet Tom. Terwijl het gewoon zo'n ton is :') Niet mechanisch ofzo :')

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:58

Onze heet ton :P whahahah.
Staan in draf vind ik ook makkelijker bij dit paard (nog wel ;) ) hij wil graag terug vallen in de draf (word nog beleerd) heb 1x heel kort op m gestaan in galop :o

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 19:21

opzich vind ik staan in galop wel makkelijker maar doen we het op dit paard nog niet..
die valt te snel terug en is nog niet vertrouwt om dan meteen te staan.. maar anderen dingetjes doen we wel voorzichtig :)

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:14

Al onze tonnen zijn vernoemd naar de maker/sponsor, dus de grote stilstaande heet Wout, de kleine stilstaande Joop en de bewegende Cees.. haha :')
aahh ik scheit m zo voor mn stuk met zn 3en.. wij hebben ook nog een jong paard en daardoor durf ik zooooo niet :o
En daar kan mn trainster niet goed tegen :')
haha
Maar ik heb met t kleintje afgesproken dat we t eerst ffies op Cees gaan doen en daarna op paardjelief