voltige?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

salsaentango

Re: voltige?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:46

wij doen ook niet veel in draf.. ook meestal staan en nog wel eens knielen ;)
maar verder veel meer in galop en stap.. vooral nu met het nieuw paard doen we niet veel in galop

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 16:42

Wij doen nu ook niet veel in galop nee. Paard heeft net (nouja poosje geleden alweer) 2 veulens gehad, dus de conditie was ook 0,0 :+

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:30

Ik heb het 1,5 jaar gedaan. :-) Gewoon voor de lol. :-D
Helaas nu geen tijd meer voor :(
edit: wel trouwens bij een soort van manege, waar ik ook rijles krijg!

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:13

Haha wat een leuk topic :D

Heb een aantal filmpjes van mij voorbij zien komen!

Ik zit in het 2e team van de Wittegheit en ik heb jaaaaren bij Susan in het team gezeten :D

Zondag geef ik 's middags een paar uur les, dus misschien zie ik je misschien wel, Michelle...

@Suus: We gaan als het goed is wel naar Bronneger.. En ik snap dat niet he, dat iedereen het moeilijk vindt om op Rainbow te staan,
maargoed, ik kan juist moeilijker staan op een paard zonder duidelijk galopritme.. Bij Zidaantje voel ik gewoon te weinig wanneer hij een stap zet..
En daarbij, ben er 1 vd eerste keren op Zidaantje afgevallen en sindsdien ben ik iedere keer bang dat ie struikelt... hahah oeps

Ik zal trouwens nog ff wat over mij vertellen:
Ik ben Cecile, 16 jaar oud, woon in Volkel en voltigeer sinds 1 april 2006 *nee, geen geintje*
in team 3 gekomen bij Susan, sinds 2010 in team 2!
Wij voltigeerden voorheen op Rainbow, maar sinds dit najaar op Zidane B, een 8-jarige (geloof ik) ruin :d

Ik ga dit topic wel volgen :D :D *\o/*

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 20:57

Oh gezellig Cecile :D

Ja inderdaad we gaan wel naar Bronneger begreep ik later ook... Alleen dat is best een beetje heel rot voor mij, want dan heb ik ook examens... Nou ja in de week daarna. Dus ik vrees dat die wedstrijd lastig gaat worden voor me :P

Hmm afgelopen maandag stond Rainbow inderdaad een heel stuk fijner ;)! Je moet er even aan wennen, je word nogal naar buiten gegooid haha :D

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 21:30

Ik ben dan in Istanbul, dus ik kan zowiezo niet mee naar Bronneger,
Als jij en Laura ook niet meedoet ivm examens dan is bijna de enige oplossing dat team 2 en 3 samen starten ofzo, maar we zullen wel zien...

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:04

Gezellig :D

Dus je gaat wel naar Bronneger? :) Mei toch ergens? :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:08

xlovelove schreef:
Gezellig :D

Dus je gaat wel naar Bronneger? :) Mei toch ergens? :)

Ja dat is in mei. Maar dan heb ik dus ook examens, dus ik heb geeeen idee of ik kan.

Cecile, ja dat is best lastig. Maar ik heb die maandag examens en dan vind ik het niet echt fijn om zo'n lange dag weg te zijn ;) :P (als het dichterbij was geweest had ik er wel over willen nadenken)

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 22:15

Ooh okee. Ik ga sowieso wel. Is ook niet heel ver van hier..

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 19:41

Ik ga morgen niet kijken denk ik... ;) Had het wel leuk gevonden Michelle om je weer eens te zien, maar ik heb proefwerkweek en moet dus eigenlijk heel veel leren. En om nou een uur te fietsen (heen en terug) vind ik dan wat veel :P

Maar misschien bedenk ik me nog morgen :)! In ieder geval veel plezier en ben benieuwd op welke paarden je allemaal gaat :D

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 19:44

Susan, heb je geen scooter?
Ik hoop dat je je bedenkt :') :+
Dankjeee :D , ik sms je wel :D . Wij moeten van half 9 tot half 3.. daarna gaan we weer richting huis..
xx

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 11:49

X_Michelle_X schreef:
Susan, heb je geen scooter?
Ik hoop dat je je bedenkt :') :+
Dankjeee :D , ik sms je wel :D . Wij moeten van half 9 tot half 3.. daarna gaan we weer richting huis..
xx

Haha ik doe niet aan scooters, veel te ongezond.

Half 3 ga ik echt niet halen. Sorry, maar dan kom ik niet kijken vrees ik ;) Ik zal je nog wel even smsen. Mijn vriend zit hier nog nu en ik moet echt eerst leren voordat ik naar de manege ga. Ken mezelf langer dan vandaag en anders komt het leren er echt niet meer van :P Sorry... Ik dacht dat de training tot 18.00 was (dat stond bij ons op het bord op de manege), dus ja... :P Dan kon ik mooi rond 4 uur even langskomen...

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 11:58

Het is ook tot 18.00, maar niet iedereen kan tegelijk trainen en sommige teams hebben aangegeven dat ze eerder weg moeten... Michelle zit bij een aantal van de opsprong, die hadden aangegeven dat ze eerder weg moesten... dus die zitten vroeg ingedeeld ;)

Een van jullie enig idee waar vv de Malle Jan vandaan komt?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:16

Sorry, ik heb geen idee :P

me hond is zonet overleden |( ze was 15 jaar geworden..

kom net thuis van de voltige instuff , zie ik me hond liggen, in een positie.. dat niet bepaald gezond is, dus ik d'r roepen (wat nergens op sloeg, want ze was al doof) maar geen reactie.. ik me moeder geroepen, en die bevestigde mijn gedachte.......... |(

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:18

Wow, Michelle dat is wel echt rot zeg!! Sterkte ermee... Wat rot dat je thuis kwam en dat je hond daar dood lag :(

Was de instuif wel leuk? Echt sorry dat ik niet meer ben gekomen. Heb tot een kwartier geleden geleerd... Ben echt helemaal 'dol' van het leren, maar het was echt nodig.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:27

Zeker, is schrok me egt kapot!! dankje...

Was wel leuk, ik zal alleen in een groep met kinderen die 2x zo klein waren als ik :') waardoor ik grooddeel van de grondtraining niets deed, en vooral de dingen ging doen die ik nou nèt wel goed kan, op paard enalles.. :')
Die tontraining van koen en caston (geloof ik ? ) met dat opzwaaien enzoo, was wel heel goed voor mij! heb wel gemerkt dat ik meer armspieren moet kweken :') damn, eerst had ik ze nog :( ;)
die mechanische ton is koeewwwlll :D maar heeft wel een heeeeeeeel makkelijk galopjee..

We gingen op de pony : Lady van vv de opsprong. Dat was een pony'tje met een galop, nog vlakker dan die ton :') en met een dikke buik en dikke flanken, deze pony had ook een dik dek, die niet goed aansloot, dus met opzwaaien tot ligsteun, zat ik nogal te klooien :+ maarjaaaaa.... was wel leuk *D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:29

Aah mooi dat het wel leuk was Michelle :D Haha ja de mechanische ton heeft wel een makkelijke galop, maar soms is dat toch wel makkelijk om even te kijken met vasthouden enzo ;)

Volgens mij zit Lady idd heel erg vlak haha. Vergeleken met onze Rainbow. Had je 1 tontraining, 1 paardtraining en 1 mechanische ton-training of zo :P?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:31

ja, en 1 grond-training :j
Die koen en caston zijn wel super goed zeg!! Ik keek mijn ogen uit!! ff salto, ff opzwaaien tot handstand, damn, ik kreeg spontaan een minderwaardigheids complex :') whahahaha

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:32

X_Michelle_X schreef:
Die koen en caston zijn wel super goed zeg!! Ik keek mijn ogen uit!! ff salto, ff opzwaaien tot handstand, damn, ik kreeg spontaan een minderwaardigheids complex :') whahahaha

Ja klopt inderdaad :P Ach typisch Koen en Caston :P

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:38

SSDesign schreef:
X_Michelle_X schreef:

Ja klopt inderdaad :P Ach typisch Koen en Caston :P

Wat zijn die goed _/-\o_

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 19:11

Sterkte.!! net dat je thuis moest komen.. bah..

haha ja typisch hun.. en dat terwijl caston er volgens mij ook nog niet zo lang op zit (van 2005 geloof ik :) )

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 19:34

Ja, maar daarvoor turnde hij. vertelde hij..

dankjee <3

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 19:36

ja klopt.. volgens mij nog steeds.. of dat hij inmiddels al gestopt was :P
maar dat lijkt me ook nog wel super om te leren.. salto af :D
net als de koprol langs de hals in galop :D super
maar denk dat het bij lijkt me leuk haha en niet bij doen is

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 19:44

Lijkt mij ook egt super gaaf!!
Maar denk niet dat ik dat durf :o hihih

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 20:21

Aah sterkte Michelle :(:)

Mooi dat het leuk was :D Baal dat onze vereniging niet ging, maar mag ook nog steeds niks...