maar verder veel meer in galop en stap.. vooral nu met het nieuw paard doen we niet veel in galop
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

! Je moet er even aan wennen, je word nogal naar buiten gegooid haha

Mei toch ergens?
xlovelove schreef:Gezellig
Dus je gaat wel naar Bronneger?Mei toch ergens?
(als het dichterbij was geweest had ik er wel over willen nadenken)
Had het wel leuk gevonden Michelle om je weer eens te zien, maar ik heb proefwerkweek en moet dus eigenlijk heel veel leren. En om nou een uur te fietsen (heen en terug) vind ik dan wat veel
! In ieder geval veel plezier en ben benieuwd op welke paarden je allemaal gaat

, ik sms je wel
. Wij moeten van half 9 tot half 3.. daarna gaan we weer richting huis..X_Michelle_X schreef:Susan, heb je geen scooter?
Ik hoop dat je je bedenkt![]()
Dankjeee, ik sms je wel
. Wij moeten van half 9 tot half 3.. daarna gaan we weer richting huis..
xx
Ik zal je nog wel even smsen. Mijn vriend zit hier nog nu en ik moet echt eerst leren voordat ik naar de manege ga. Ken mezelf langer dan vandaag en anders komt het leren er echt niet meer van
Sorry... Ik dacht dat de training tot 18.00 was (dat stond bij ons op het bord op de manege), dus ja...
Dan kon ik mooi rond 4 uur even langskomen... 

ze was 15 jaar geworden..

waardoor ik grooddeel van de grondtraining niets deed, en vooral de dingen ging doen die ik nou nèt wel goed kan, op paard enalles.. 
damn, eerst had ik ze nog

maar heeft wel een heeeeeeeel makkelijk galopjee..
en met een dikke buik en dikke flanken, deze pony had ook een dik dek, die niet goed aansloot, dus met opzwaaien tot ligsteun, zat ik nogal te klooien
maarjaaaaa.... was wel leuk
Haha ja de mechanische ton heeft wel een makkelijke galop, maar soms is dat toch wel makkelijk om even te kijken met vasthouden enzo 
? 
whahahaha
super
hihih 
Baal dat onze vereniging niet ging, maar mag ook nog steeds niks...