Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ijssnuiver schreef:Ja dat denk ik ook Nevergiveup! Ik wil ook geen dikmakers voeren, dat doet het gras wel weer. Maar inderdaad iets ondersteunend, ben nu aan het kijken naar senioren voer wellicht is dat al een goede aanvulling. Vitaminespuit krijgt ze sowieso wel weer rond die tijd, maar die doet nooit super veel.
ZusJacobs schreef:Twister zuigt lucht, en zij staat dus altijd (of niet meer sinds we alles zo hebben gedaan dat het onmogelijk is, ze is tot haar tandvlees namelijk) wanneer ze dat doet/deed, en als ik er dan langs liep drukte ik mijn voet in haar kootholte zodat ze met haar achterbenen naar voren stapte.. stond ze mooi, liep ik door ging ze weer terug in haar favo houding, ooh wat heb ik me daar aan geergerd!
ZusJacobs schreef:Je hebt de borstlift (ook wel buiklift of schoftlift) en dan idd het kantelen van het bekken (op twee manieren, het zitten en het juist naar achter kantelen, op de kont heb je twee punten voor het zitten en dan op de lendenen twee punten voor het naar achter kantelen, moet je niet dagelijks gebruiken maar is vaak alleen om te kijken in hoevere ze daar ''los'' zijn) en dan heb je de twee punten bij/onder de zitbeenknobbels of broekspier om echt de rug te bollen. Ik gebruik het soms, ik merk zelf geen verbetering als ik het toepas en doe het dus alleen als ik het iemand wil tonen of omdat ik wil zien hoe het met ze gesteld is