Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jentel schreef:ik heb ook een longeerhulp maar ik vind het af en toe eng om te gebruiken.
Wanneer het paard diep gaat ben ik bang dat hij in de touwen stapt.. hebben jullie dat ook?
Of maak ik me zorgen om niets?
Matheno schreef:Weet iemand toevallig ook een optie waardoor het snel kan loslaten voor als je paard in paniek raakt?
Die van ons accepteren dat namelijk niet allemaal (3 jarige pony's ) , gevolg; hoofdje de lucht in, flinke schuurplekken bij de benen.
elmiran schreef:Ik heb deze manier van longeren nog nooit gezien. Vorige week zag ik het voor het eerst op bokt voorbij komen & het ziet er wel vriendelijk uit. Mijn paard heeft een lastige rug. Longeersingels schuiven snel naar voren bij haar, dus ik denk dat dit touw een goeie oplossing is daarvoor.
elmiran schreef:Ik heb hem pas besteld, en inmiddels 1x gebruikt. Best een handig touw vooral als je een keer haast hebt maar toch even goed wilt longeren. Alleen voor mijn paard is het op dit moment nog niet zo geschikt. Ze is nog niet helemaal rechtgericht dus ik heb nu gewoon een dubbele longeerlijn nodig om haar recht te houden, en de juiste stelling te krijgen. Als de basis er goed in zit ga ik het touw zeker weer gebruiken.
x_Lys schreef:Kan iemand mij vertellen waar die het touw heeft gekocht?
Ik heb er gisteren mee gelongeerd en ik vind het echt fantastisch! Ik wil hem daarom ook graag aanschaffen.