.Jij ook Michelle!
ik was er stiekem toch nog.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.

hij heeft zich zoveel gegeven dat wij nu een klasse hoger mogen maar hij nu naar beneden is geduikelt.. arm diertje
. Die van ons word ook niet meer gebruikt op wedstrijden. Erg jammer was zo'n leuk dier.
Wij starten dit jaar ook voort eerst met een nieuwe.
Dat heb ik al wel vaker gemerkt
maar hij doet gewoon mee met recreatie teams dus hij krijgt zijn beweging wel en hij gaat als het goed is ook gewoon nog voor de solo's..
maar goed, leren moet ik het toch nog haha
Dus nu kan ik ook weer gaan oefenen in de hoogte. Rainbow zwaait best fijn op
Helaas is er wel een meisje van het paard gevallen van een ander team. Weet niet of ze er wat aan over heeft gehouden maar ze had wel heel veel pijn.
. Ooh das dan minder!
c team had een demonstratie in oenkerk en hij is mee geweest
geen idee of hij er morgen ook nog is maar vind het wel even grappig
salsaentango schreef:haha ja hij was er vanochtend ook nogc team had een demonstratie in oenkerk en hij is mee geweest
geen idee of hij er morgen ook nog is maar vind het wel even grappig
![]()
stond wel met mijn mond vol tanden hoe hij toch bij capriccio en de 2e beugel kon komen haha
?
zat echt zo raar te kijken haha
Brabantse gezelligheid is helemaal niet verkeerd.
Alleen scharen durf ik nog steeds niet zo goed
Staan ging wel echt super vandaag
Ach op de ton gaat het alweer prima. Ik denk dat ik maar gewoon vaak ga oefenen op de bewegende bok. Kan vast wel regelen dat ik daar af en toe op kan
(mogen we eigenlijk alleen op tijdens speciale tontrainingen) Echt fijn dat we dat ding nu hebben
. haha.
) maar dat is inderdaad moeilijk. Maar in draf vind ik het toch moeilijker
Maar dat vind ik bij veel meer dingen (logish opzich).
Molen doen wij absoluut niet, we gaan zelfs niet binnen/buitenwaarts zitten met afspringen.