Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lies21 schreef:Dat is niet waar! Het bontje onder de kont kan bij mij helemaal omhoog zodat deze niet meer onder de kont zit.
Het bontje moet ook pas inwerken als het paard niet over de rug is, anders heb je m echt verkeerd ingesteld.....
Esther28 schreef:Lies21 schreef:Dat is niet waar! Het bontje onder de kont kan bij mij helemaal omhoog zodat deze niet meer onder de kont zit.
Het bontje moet ook pas inwerken als het paard niet over de rug is, anders heb je m echt verkeerd ingesteld.....
En de touwtjes aan de voorkant dan? Die heb je dan zeker loshangen ofzo? Hoe je het wendt of keert, je paard zit toch vast binnen de touwtjes omdat ze nu eenmaal vastzitten!
KoetJJs schreef:Ik heb deze manier al wel eens gezien ja, maar of m'n pony er nou zo blij van wordt![]()
Ze schrikt nogal snel, dus ik vrees dat ze dan alles aan gort trekt![]()
Dus nee, ik blijf bij de dubbele longe
shera schreef:ik heb een pony die aan de dubbele longe helemaal in de stress raakt (trouwens van bijna alle manieren van bijzetten krijgt ze stress) en zij loopt met deze longeerhulp ontspannen en over haar rug. Ik vind het een super ding. En erg gebruiksvriendelijk![]()
Ik gebruik hem ook voor mijn jonge paard en die loopt er ook lekker mee.
Esther28 schreef:Ik vind niets mis met mijn toonzetting hoor, maar goed jij jouw mening ik de mijne.
Over toonzetting gesproken: jij begint met uitroeptekens, hoofdletters (nogal schreeuwerig dus), komt ook niet zo vriendelijk over hoor.
Ik stel gewoon een normale vraag![]()
Maar goed, gevalletje snel op de kast waarschijnlijk.
Nou mensen veel plezier van jullie longeertouw, in kundige handen een prima middel.
Lies21 schreef:Esther28 schreef:Ik vind niets mis met mijn toonzetting hoor, maar goed jij jouw mening ik de mijne.
Over toonzetting gesproken: jij begint met uitroeptekens, hoofdletters (nogal schreeuwerig dus), komt ook niet zo vriendelijk over hoor.
Ik stel gewoon een normale vraag![]()
Maar goed, gevalletje snel op de kast waarschijnlijk.
Nou mensen veel plezier van jullie longeertouw, in kundige handen een prima middel.
Een gevalletje veel banketstaaf en nog niets zinnigs zeggen?
Lekker makkelijk om meteen iemand af te zeiken omdat die nou eenmaal een andere mening heeft.
En sinds wanneer zijn uitroeptekens ( 1!) Schreeuwerig? Ik zie in jou post dik gedrukte letters!
Ohneee..... Schreeuw ik weer.......
DiamondHorse schreef:Ik heb hem vandaag binnen gekregen en ga hem morgen direct uit proberen, ben benieuwd!!
Josieee schreef:Ik longeer er ook vaak mee!
Het is een hele fijne manier, je hebt maar 1 ding nodig in plaats van een longeersingel ect.
Mijn paard is er ook heel erg op vooruit gegaan. Loopt altijd lekker ontspannen als hij dat niet is dan pak ik dat ding weer. Veel mensen bij mij op stal zijn het gaan gebruiken, zeker een aanrader!
Ik had hem besteld bij epplejack alleen die verkopen ze geloof ik niet meer...