Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xlovelove schreef:Ja, klopt denk je dat het vet lang duurt zit je er zo weer op. Maar dat heb ik vooral bij wedstrijden wel op een andere manier maartoch. Zit je er even op, ben je er weer af en sta je weer aan de zijkant denk je; hmm was dit het?
Grainey schreef:Het opzwaai techniekje is dat je een holle rug moet trekken (je gaat net zo zitten als bij de achterwaartse opzwaai, ook met je benen gestrekt naar achteren).
Dan rol je over je buik naar voren en dan moet je nog leren uitduwenmaar dat uitduwen komt pas later.
Je bent gewoon een soort schommel!
Ik zal MP eens afzoeken... laatst hadden we wel minitramps gevonden, maar nog geen springplanken. Wij hebben de matjes bij de politie wegdaar ze heel goedkoop kunnen krijgen namens een lid van de vereniging. Maar verder niet.
Jaaaa van die krukjes die de acrogymmers gebruiken (waar je steunoefeningen op kunt oefenen, handstand als je al zover bent etc).
Ff opgezocht, die van ons zitten beide op 1 houten plaat, dus niet verstelbaar, maar de kinderen vinden het leuk om hiermee bezig te zijn! Plus dat ze hierdoor heel goed leren uitduwen voor het opzwaaien. Al doe ik dat alleen voor de oudere kinderen ivm bespiering etc
![]()