Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kas_flower schreef:weet jij dan een betere manier stef? mijn pony doet dit niet om de pijn te ontwijken want als ik haar been optil steigert ze vanzelf. en als je eens goed nadenkt, als je je singel aan heb gesingeld, doe je toch ook altijd het been naar voren om te zorgen dat ze singel niet dubbel zit!!! en als je 10 jarige verzorgster pech heeft met jouw pony dan moet je dat ook aan haar vertellen, en jij hebt de verantwoordelijkheid over haar, dus niet zeuren maar gewoon vertellen!
dagami schreef:Ik geloof eerlijk gezegd niet echt dat een paard uit pijn gaat steigeren als je zijn been omhoog tilt.... Ik heb ook al heel wat aan Mirei getrokken en gedaan (alleen niet om te leren steigeren natuurlijk) en als zij daarbij pijn zou ervaren had ze me dat ècht wel laten merken hoor! Zo'n muts is het wel
Maarre jongens; de discussie in dit topic was eigenlijk al zo'n beetje afgerondHet is dus niet meer echt nodig om reacties te geven op de TS...