Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
dach dat je bij 8 ofzo pas mocht promoveren en bij 10 of 12 dat je moest

) en dat ging wel aardig. Hard doortrainen (we hebben nog niets gedaan dat ook maar lijkt op een kür) en dan kunnen we over een paar maandjes wel los.

en welke vereninging?

en ik weet niet wij starten waarschijnlijk pas weer met thuis wedstrijd.
ooh daar kijk ik trouwens nooit op die duitse.
Babette3 schreef:Hey !
Hier in Belgie is er weinig voltigegedoe, voor zover ik weet.
Een vriendin van me komt me af en toe een les kozakkenvoltige geven. Zou graag in een club gaan ofzo, maar denk dat dat meer klassieke voltige is & in Nederland.
Groetjes
Maaikee43 schreef:Ik zit in de E. We doen ook mee in wassenaar 12 + 13 juni! En op 19 juni in Ermelo @ nationalevoltige dag ofzoo! Geweldig![]()
Sleipnir schreef:Op krukken? Heb je iets gebroken? Beterschap in ieder geval.
Ik kan helaas niet in Cornwerd starten, valt net in mijn vakantie. Zonde! De andere meiden gaan wel.![]()
We gaan in oktober trouwens weer naar een voltigekamp georganiseerd door Den Helder. Dat was vorig jaar erg tof en leerzaam. De Wittegheit organiseert er een in augustus, zag ik.
dus dat was al zo slim! en ik moest ook nog alles starten! dus toen thuis vet last, en werd echt heel blauw dik en alles vet pijn met lopen! heb week op krukken gelopen, deze week nog helemaal niet sporten, in het weekend weer beginnen met me paardje even te rijden en dan maandag hopelijk weer gewoon voltige trainen!Sleipnir schreef:Voltige96, jij doet dus ook mee in Ermelo? Welke klasse?
Leuk trouwens, zo 'n voltigetopic op bokt. Nu het nog een beetje levendig houden.
Ik kijk trouwens ook vaak rond op het Duitse voltigeforum. Veel activiteit, vaak nuttige tips voor je trainingen, veel aangeboden spullen en het is natuurlijk goed voor de beheersing van de Duitse taal. Tot nu toe lees ik alleen nog maar en stuur ik af en toe een PB omdat mijn Duits zo ultra-belabberd is.![]()
Op Ivon 
heb gelijk even mijn fouten gespot. Kleinste meisje van ons zwaait tot handstand, ik kom niet eens halverwege
maarja kan het nu ook niet meer terug draaien. (A)
maar met veel leren lukt het vast wel

Voltige96 schreef:ik voltigeer bij waardruiters 1 uit cornwerd!
idd van die domme fouten! jaa ze zeggen dat je er nog aardig lang last van kunt houden.maarja kan het nu ook niet meer terug draaien. (A)