Myca schreef:joke165 schreef:@plutolover: dank voor je reactie. Voor het zadel lukt in elk geval niet, dat zit voor geen meter dus enige logische is idd over het zadel. Zal dat es uitproberen, ik twijfel of ik dan genoeg lengte heb want zoveel heb ik al niet over. Ik laat het hier nog wel weten dan hebben anderen er evt. ook wat aan.
Heb je de longeerhulp al geprobeerd over het zadel?
Ik zag op youtube iemand die dat ook zo doet, ik kan me voorstellen dat je dan snel een lengte tekort hebt als hij wat kort aangemeten is:
http://www.youtube.com/watch?v=bIkfALhXe7I
Dit demonstreert nou precies waarom ik er niet meer mee longeer en mijn pony er kriegel van werd. Als ik longeer wil ik uiteraard dat mijn pony ontspant, maar zich niet ontrekt aan de verbinding. Je ziet dat de touwtjes constant in beweging zijn in het filmpje, een constante verbinding is dus niet mogelijk en de pony kan enkel 'fijn' lopen door geen enkele verbinding te pakken. Wat gebeurt er? In plaats van achter naar voor te lopen (zoals ik het wil) gaat het tempo van de pony omhoog en ligt deze veel te hoog en valt op de voorhand.
Nee, het is hem nog steeds niet voor mij