ik wil ook een!Nou ik mag toch niet, mag niet voltigeren tot Februari..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik wil ook een!
Heb net zo'n leuk kurstuk gekregen, dus heb wel zin om dat te gaan oefenen
..
Ik ben ook bezig met fotograferen enzo. had ook wel wat foto's hier geplaatst alleen kreeg niet zoveel commentaar
. En ook op dfoto, weet niet of je dat kent?
Ach het is gewoon een kwestie van veel oefenen. Ik fotografeer nu een jaar of 4 geloof ik
En ik merk gewoon dat ik heel erg vooruit ga.

. SSDesign schreef:Haha jullie wonen allemaal in scholen![]()
Het probleem bij mij zit hem meer in een lage bloeddruk, waardoor ik heel dizzy ben als ik weer gewoon sta na het maken van een handstand. En daarnaast ook wel een beetje de angst om door te klappen inderdaad.
Ps hebben jullie dit al gezien?Citaat:Dag Voltigevrienden!
Hebben jullie ook zin in een leerzame en gezellige dag om je voltigekunsten te laten zien en verbeteren? Kom dan naar de instuif in het gezellige Brabant!!
Deze dag (23 jan.) wordt georganiseerd door team 1 van VV De Wittegheit. Deze leuke groep van enthousiaste voltigeurs (en tevens trainers) op internationaal niveau wil graag hun kennis overbrengen aan jullie. De dag bestaat uit verschillende trainingen, waaronder paardtraining (indien mogelijk eigen paard), tontraining en een training op Cees, onze mechanische ton!
We beginnen om 9 uur en zullen de hele dag flink bezig zijn, om daarna moe maar voldaan naar huis te gaan.
De kosten zijn €3,- per deelnemer en daarin zit 1 consumptie inbegrepen.
Praktische info:
Adres Koolmeesstraat 2 Odiliapeel
Tijd 9.00 – 17.00
Kosten €3,- incl. 1 consumptie
Mail marloesvandenakker@hotmail.com
Geef je snel op via bovenstaand mailadres, want vol is vol!
Hopelijk tot dan!
De Wittegheit 1
Kom maar allemaal langs hahaIs gezellig
of die heen gaan
Ben alweer 1,5 week niet op de manege geweest, maar anders moet je eventjes mailen daar naar toe... Ik denk dat er nog wel genoeg plek is.
Ik ben bang dat het voor mij te zwaar is om mee te trainen en ik heb vlak daarna ook proefwerkweek, maar misschien kom ik wel gewoon 's middags of zo kijken
Dus ik ben benieuwd wat het gaat worden, al kan ik het al wel redelijk voorspellen denk ik. Ben benieuwd waar jullie naar toe gaan! SSDesign schreef:Geen idee of het al bijna vol isBen alweer 1,5 week niet op de manege geweest, maar anders moet je eventjes mailen daar naar toe... Ik denk dat er nog wel genoeg plek is.
Ik denk niet dat ik mee doe, maar misschien kom ik wel kijken. Het heeft voor mij weinig meerwaarde, aangezien Annekee mijn trainster is en ik ook al regelmatig les krijg van Koen, Marloes en Jinte.Ik ben bang dat het voor mij te zwaar is om mee te trainen en ik heb vlak daarna ook proefwerkweek, maar misschien kom ik wel gewoon 's middags of zo kijken
Ik laat het nog wel weten, of je moet komen die dag of niet
, hahahahahhaha
grapjeeee

Maar het is zo lastig, die training is op zondag en ik heb proefwerkweek op woensdag. En proefwerkweken in 6 VWO zijn geen pretje helaas.
Doe niet aan paardrijden. 
, dat je geen paarden rijd.
(lijkt Hyves wel)