vind em zelf niks :p
Weet uberhaupt eigk geen beroemd persoon waarvan ik denk 'ZO, die is hott!'

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:Zozo, het topic zit wel vol actie maar ligt het nu aan mij of mis ik het grondwerk-paarden-gedeelte een beetje?![]()
![]()
Heb nog gezien dat er wat nieuwe mensjes waren .. welkom! Leuk zo die drukte
Alleen heb ik niet alles bijgelezen, mijn excusesHeb ik iets belangrijks gemist?
Pony heeft weer even vakantie, het weer is nu niet zo interessant dat ik veel met hem wil gaan doen
Morgen gaat het weer stormen, dus dan is het ook weer snel eten geven en mest ruimen en dan ben ik alweer blij als ik naar binnen kan
Wel komt zaterdag zijn vriendje!Spannend
Superkizzie4 schreef:DUBBELPOST!![]()
maarja ik ben fan ja! en dan niet zozeer van Harry maar meer van Ronald Virus Weasley
[***] schreef:Hmmja, de target-handleiding moet ik ook nog eens goed lezenWas laatst bezig met de handtarget, ging heel goed, totdat het iets te moeilijk naar z'n zin werd (zeg maar gewoon voor mij en zijdelings ging super, maar mijn hand omhoog of omlaag... ), toen vond hij er geen zak meer aan
Denk niet dat ik een VD-paard heb
![]()
Misschien vind de nieuwe dat wel wat leuker
Anoniem schreef:T is echt rotweer ja.. ik kan ook vanavond pas, dus het zal wel weer rondje stappen worden.. Arme pony.. Morgen en vrijdag gelukkig weer los in de bak
Ze is gister, heel stoer, door een plasje water gelopenEcht, verkeer, bushokjes, de bus zowat in lopen.. geen probleem.
Een plas water; brrrrrrr eng
K ga van de week ook maar es een clicker bestellen en een pot snoep
MyLittleLove schreef:nou die man zei heel bot 'Nee hebben we niet krijgen we ook niet binnen' en toen dacht ik ja hallo doei..
VisibreTeam schreef:Clickers zijn moeilijk te vinden hoor..
Heb heel wat winkels af moeten gaan om er 20 bij elkaar te krijgen voor mn workshop
Tmara schreef:de Beestenpot ! Langs de Aldi![]()
Thnx Nikki, gaan we mee aan de slag !Moet ik daar ook nog een commando aan vast plakken,
of moet hij dat vanzelf gaan snappen dmv lichaamshouding ??
Tmara schreef:Ook zoiets... Waar belonen jullie je paarden mee ?
Roann doet 't super voor stukjes appel, en word helemaal wild als ik af en toe stukjes wortel gebruik ! Maar als ik z'n
muesli ervoor gebruik, kijkt hij alleen maar heeeeel vuil...
Anoniem schreef:Haha heb er geen foto van, was in m'n eentje naar stal gegaan.. Was ook geen lieve steiger moet ik zeggen.. T was echt een 'ik wil de baas zijn en wel nu *stampvoet stampvoet* steiger
Helaas krijgen kleine meisjes nooit hun zin(nouja, klein meisje.. Dan is ze ineens best wel groot en indrukwekkend
)
Voor de kunstjes sleep ik van de week wel iemand mee voor fotos XD
VisibreTeam schreef:mm. Ik werk heel vaak met probleem paarden die agressief en dominant zijn, en met jonge hengsten
Ik doe veel met lichaamstaal, paarden meppen elkaar ook gelijk, na een waarschuwing trouwens, bij mij krijgen ze echt wel waarschuwingen, drammen ze door, dan vragen ze er ook om. Paarden weten verdraait goed wat grenzen zijn, als je ze aangeeft gaan ze er zelden overheen.
Ik heb liever dat ik 1 keer een flinke opdonder geef dan dat ik niet snel genoeg reageer en dat een paard TELKENS weer mn grenzen op gaat zoeken. Beter een duidelijke leider dan te lief zijn en dat een paard niet weet waar hij aan toe is
[***] schreef:Zozo, het topic zit wel vol actie maar ligt het nu aan mij of mis ik het grondwerk-paarden-gedeelte een beetje?![]()
![]()
Heb nog gezien dat er wat nieuwe mensjes waren .. welkom! Leuk zo die drukte
Alleen heb ik niet alles bijgelezen, mijn excusesHeb ik iets belangrijks gemist?
Pony heeft weer even vakantie, het weer is nu niet zo interessant dat ik veel met hem wil gaan doen
Morgen gaat het weer stormen, dus dan is het ook weer snel eten geven en mest ruimen en dan ben ik alweer blij als ik naar binnen kan
Wel komt zaterdag zijn vriendje!Spannend