Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Behalve wat onderhouden in de zomer aan de LL men ik alleen maar met ze of longeer ze. Maar nu begint de kou weer (al hoewel..) en dat wordt het toch minder mennen en weer de LL opbouwen, laatste paar keren gingen echt onwijs lekker! Ondanks dat hij toen hij ziek was al zijn bespiering kwijt was is hij nu echt weer de goede kant op aan het gaan! Begint echt weer te swingen met zijn kontje en zelfs de galop pakt hij veel beter (haha, twee sprongetjes dan). Ik moet echt binnenkort weer laten filmen of foto's laten maken!
 Behalve wat onderhouden in de zomer aan de LL men ik alleen maar met ze of longeer ze. Maar nu begint de kou weer (al hoewel..) en dat wordt het toch minder mennen en weer de LL opbouwen, laatste paar keren gingen echt onwijs lekker! Ondanks dat hij toen hij ziek was al zijn bespiering kwijt was is hij nu echt weer de goede kant op aan het gaan! Begint echt weer te swingen met zijn kontje en zelfs de galop pakt hij veel beter (haha, twee sprongetjes dan). Ik moet echt binnenkort weer laten filmen of foto's laten maken!                                                         

liljebo schreef:Met mijn andere merrie men ik heel erg veel 'droog' , maar als ik bij haar bij de achterhand ga lopen, wil ze steeds naar binnen komen en raakt zeer gefrustreerd als dat niet mag. Ik weet zeker dat het geen onwil is, maar echt frustratie omdat ze de bedoeling niet snapt.. Ik kan het haar alleen niet goed aan het verstand peuteren (wat ongetwijfeld aan mij ligt)
Iemand tips hiervoor.

) Ik heb een leuk fimpje, weet jij hoe ik wat stills op internet kan plaatsen? Misschien leuk om te laten zien namelijk
 ) Ik heb een leuk fimpje, weet jij hoe ik wat stills op internet kan plaatsen? Misschien leuk om te laten zien namelijk  

. Zie dit voor je als een paard wat voor míj scheef gaat in de galop om mij te steunen
. Zie dit voor je als een paard wat voor míj scheef gaat in de galop om mij te steunen  )
 )
 Ik zag hier iemand zeggen met lijnen te werken die iemand speciaal maakte. Watvoor lijnen zijn dat?
 Ik zag hier iemand zeggen met lijnen te werken die iemand speciaal maakte. Watvoor lijnen zijn dat? Dat geeft een hoop gedoe om daarover niet zelf op je neus te gaan
 Dat geeft een hoop gedoe om daarover niet zelf op je neus te gaan 

Is een mooi ''stage-gehaald'' cadeautje voor mezelf!
 Is een mooi ''stage-gehaald'' cadeautje voor mezelf! 
 Leidsels is té lang.. Misschien eens proberen met longeerlijn en dan knopen op lengte die handig is en dan opmeten
 Leidsels is té lang.. Misschien eens proberen met longeerlijn en dan knopen op lengte die handig is en dan opmeten 
 Is dat iets wat je meerdere keren gaat kijken ook?
 Is dat iets wat je meerdere keren gaat kijken ook?