Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vancky2005 schreef:Shivatjuh01 schreef:Ik zal zsm wat filmpjes uploaden van het longeren met deze hulpteugel..
Dan zie je dat hij bij mij ook heel minimaal beweegt in de mond..
Ja, doe dat eens, aub. Want bij mijn paard zaagt het ook, misschien hangt het af van de knieën van het paard. De mijne botst met z'n knieën tegen het touw en dat geeft het zagen.
Nouvel schreef:fokfanaat schreef:ik vind het an sich wel fijn, maar krijg de stelling niet echt fijn voorelkaar hiermee
ik loop inderdaad nu ook tegen het stelling probleem aan...
als ze goed ontspannen is gaat het wel, maar met iets meer spanning heb ik ook gelijk een contrastelling die ik hiermee niet opgelost krijg...
wel jammer, want verder loopt mijn paard er ook heel fijn op!
en eigenlijk alle paarden tot nu toe die ik er mee gelongeerd heb...
Sannie1980 schreef:Om stelling te vragen kun je de longeerlijn over het hoofd vastmaken aan de bitring aan de buitenkant, dus eerst door de binnenste bitring halen, langs de bakstukken over het hoofd en daar vastklikken aan de buitenste bitring. Enigste is dat je dan moet wisselen als je naar de andere hand gaat.
.
fokfanaat schreef:Sannie1980 schreef:Om stelling te vragen kun je de longeerlijn over het hoofd vastmaken aan de bitring aan de buitenkant, dus eerst door de binnenste bitring halen, langs de bakstukken over het hoofd en daar vastklikken aan de buitenste bitring. Enigste is dat je dan moet wisselen als je naar de andere hand gaat.
.
gaatie dan niet met het hoofd kantelen..