Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yfande schreef:Shivatjuh01 schreef:@ cocktail;
Dan denk ik dat je hem te strak afgesteld hebt. Of een te kleine maat gehad hebt..
Want ik merk niks van het link en rechts getrek in de mond..
Ben het helemaal met Cocktail eens, hoe los ik het touw ook had, het bit schoof bij
iedere stap door de mond. Mijn instructrice raadde mij het gebruik dan ook af.
UMayDream schreef:Ik heb even op de site van EJ gekeken, en die ze daar hebben ziet er heel goed uit. Heeft hier iemand ervaring met die van de EJ? Als het kan zou ik wel graag willen weten of deze echt vriendelijk is voor het paard, en of het heel erg zaagt.
Ik heb het topic even doorgekeken over info over die van de EJ, en stond al wel wat over, maar ik zou toch nog wat meer willen weten, alvast bedankt!
cocktail schreef:Shivatjuh01 schreef:@ cocktail;
Dan denk ik dat je hem te strak afgesteld hebt. Of een te kleine maat gehad hebt..
Want ik merk niks van het link en rechts getrek in de mond..
Ben het helemaal met Cocktail eens, hoe los ik het touw ook had, het bit schoof bij
iedere stap door de mond. Mijn instructrice raadde mij het gebruik dan ook af.
TinekeHorses schreef:Heb niet heel de topic doorgelezen maar ik zag dit op het internet:
http://www.miekeverdonk.com/index.php?o ... 13&lang=nl
Lijkt het hierop?
Shivatjuh01 schreef:Ik zal zsm wat filmpjes uploaden van het longeren met deze hulpteugel..
Dan zie je dat hij bij mij ook heel minimaal beweegt in de mond..
fokfanaat schreef:ik vind het an sich wel fijn, maar krijg de stelling niet echt fijn voorelkaar hiermee