.Aah wat vervelend!
hahah dat heb ik ook heeel vaak hoor
.Hahah dat is inderdaad erg irriterend ;p.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
.
En met afspringen is het altijd opletten...
) in draf en staan in draf... Toen belonen/kaatsen in galop (weer om warm te blijven) en de vlag in galop, maar dat ging nog niet heel goed bij mij.
En toen nog molen zonder handen in stap en toen was het klaar... Pff ik ben echt kapot
Alleen mijn armen zijn zoooo krachtloos (en dat zijn ze normaal ook al
) dus dat is wel rot. Ben wel benieuwd naar het nieuwe seizoen... We zijn nu C+7 maar hebben dus een nieuw team + nieuw paard...
Welke klasse zit jij dan?
Lijkt me nou niet echt een heel fijn moment, maar dat is misschien persoonlijk

.
) wel nog met een poootje, allemaal, om het voor het paard makkelijker te houden..
hahaha.. als je dichterbij had gewoont, en ik dat niveau beheers, had ik het gedaan.. maar helaas ben ik niet zo goed
..
Mensen van onze eigen vereniging gaan voor he
Gaat om het idee
ahahaha.
En dan hadden de hogere teams (team 1, 2 en 3) nog iemand die meetrainde als reservepersoon. Deze reservepersonen zaten dan nog in lagere teams, maar konden zo alvast oefenen voor het echte werk zeg maar
Maar dat werkte niet heel goed...
hahah.
) en daarvan doen er een stuk of 10 ook nog solo... In totaal zijn er 13 voltigepaarden bij ons

moet het niet 20 zijn?
maar wij hebben ook geen paardrijden erbij.. echt alleen voltige en alleen na de lessen zijn er een paar van de manege die de paarden en pony's nog even een beetje berijden 

Heb inmiddels al een les afgelast wegens teveel gladheid
. Pff niet echt fijn rijden zo met een trailer
Dus ik zit hier helemaal te stuiteren
echt zo leuk!
Nu moet ik wel zeggen dat er bij ons best wat verenigingen in de buurt zitten (in een straal tot 20 km hebben we Hipp-Oss, Opsprong en in Wijchen zit ook nog een clubje) dus ja... Wij doen het voltige naast gewone manegelessen...
Ik had die oproep ook gezien ja, maar ik had geen foto daarvan.