Ik sla regelmatig een paard

Klinkt banketstaaf, maar ik ben de kudde leider, komt een paard over mijn grenzen (DIE ZE VERDRAAIT GOED WETEN) dan vraag ik ze eerst even vriendelijk te kappen, daarna met wat woede uitstralen en dan krijgen ze een tik

Mijn ex paard is 1 keer echt recht omhoog gekomen met steigeren, die heb ik ff flink tussen zn oren gemept, vooruitgetrapt en tegen geschreeuwt. NOOIT meer zonder commando omhoog gekomen

Maar een paard mag gewoon NIET NIET NIET steigeren zonder commando, veel te gevaarlijk voor mij EN voor mn paard

Ik heb ook een keer gehad dat een paard ongeveer op me sprong, vanaf de achterkant, knieeen in mn rug en tanden in mn schouder. Ik had een emmer in mn hand...

als een paard mij opzettelijk trapt kan hij ook ECHT een trap terug verwachten, bijt een paard mij of dreigt hij op een valse manier te bijten krijgen ze ook een pets. Er word gewoon niet gebeten getrapt en gesteigerd.
Maar ik hoef altijd maar 1 keer een flinke tik uit te delen. Dan weten ze ook hoe het zit met mij. Daarna is 1 keer HEY PAS ER OP al meer als genoeg..