@ Roosje1978 : Om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Roosje1978 schreef:Wat leuk zeg, een voltigetopic!!
Ik ben op zoek naar een leuk team voor mijn dochter van 5 (bijna 6 jaar), regio z.o. Friesland. Ik heb begrepen dat er eentje in Norg en Leek zit, allebei qua afstand goed te doen. Zijn er nog meer in deze buurt?
Ik heb zelf jaren gevoltigeerd (volgens mij wel een jaartje of 8) bij Flevo, in een B-team. Maar ondertussen zijn we al heel wat jaartjes verhuisd, dus dit team is geen optie....
Hoor het graag als jullie een leuke tip hebben!!
! Haha ik geef hier zelf les aan een groepje kinderen op mijn eigen Tinker.
)
2 week niet geweest maar het was wel weer heel leuk.. helaas is een tijdje geleden onze trainer geopereerd aan haar knie.. en kregen we te horen dat ze dus nu niet meer in de bak kan lopen en ons dus geen les meer kan geven
hebben vandaag even chocolademelk en glasroomsoesjes gegeten samen..
dat is dan wel een pluspunt.!
. maargoed geluk bij een ongeluk dan eigenlijk weer
..
.
.
..

het is een groningen en dan een beetje te dik nog dus het lijkt helemaal raar nu haha 

..
Ben benieuwd hoe het gaat
Sterkte!
.
.. ben nu ook dik een maand niet geweest.. kon ik eindelijk vrijdag weer ja hoor ligt mijn vader vanaf maandag op bed.. hele dagen door, toen we maandag de auto in gingen pakken om terug naar huis te gaan van centerparcs is hij weer door zijn rug gegaan.. en kan amper lopen