HippoLogic schreef:Nou Heel graag! Shawna is trouwens ook lid geworden van de Happy Herd.En er zijn meer mensen lig, maar die wonen niet in de buurt. Voor mij is het jusit belangrijk om elkaar iRL te ontmoeten en te helpen/steunen/ideeen uit te wisselen. Op internet is er al zo veel, het gaat echt om eens een extra paar ogen op de grond of gewoon onder het genot van een kop koffie trainingsplannen bespreken, dat soort dingen.
Ik heb er een topic over geopend op Connection Training met links naar facebook en je blogpagina, dus nu kunnen ze je in elk geval vinden!
En er zijn meer mensen lig, maar die wonen niet in de buurt. Voor mij is het jusit belangrijk om elkaar iRL te ontmoeten en te helpen/steunen/ideeen uit te wisselen. Op internet is er al zo veel, het gaat echt om eens een extra paar ogen op de grond of gewoon onder het genot van een kop koffie trainingsplannen bespreken, dat soort dingen.
Helaas kan ik alleen in het weekend wat met de paarden doen [paarden staan in pension dichtbij m'n ouders, ik woon op kamers] dus ik heb nu mijn enthousiasme maar even afgereageerd op een tekening [had ook al eeuwen niet meer getekend, dus waar het allemaal al niet goed voor is..
]. En ben dit weekend ook niet geweest i.v.m. tentamenweek.
dan blijft er niet zoveel over. Terwijl als je bij Parelli iets tegen fase 4 of uberhaupt druk hebt, of als je bij Hempfling iets tegen het opjagen hebt, dan blijft er alsnog een hoop over qua oefeningen, filosofie en lichaamstaal.
Pfff lastig hoor. Ik weet dat we er wel komen, maar ik vind het erg frustrerend dat ik haar dit aandoe. Als ik op het negatieve foucs lijkt ze dus achteruit te gaan, maar er zit duidelijk vooruitgang in. Het is ook een lastig concept "relaxed/neutrale emotie" naast mij lopen. Ik gebruik ook targets dus daar is ze ook op geconcentreerd, misschien vandaag zonder werken.
Binnenkort eens wat gaan lezen
Al heb ik het daar altijd wel moeilijk gehad, voelde me er nooit zo thuis ofzo .. heel gek. Lees nu af en toe nog eens wat, gewoon om andere meningen/invalshoeken te hebben (hou niet van tunnelvisie) maar dat is het dan ook..
) en dan had ik dat nooit zo. Kon dan gewoon ook bij bv. Parelli langsgaan en dan weer denken "ja, dat is leuk/goed/zoals ik het ook zie/whatever" .. Maar dat heb ik nu niet meer, ook als je naar de paarden zelf kijkt. Als ik dat vergelijk met [***] dan is [***] 100en keren opener en vrolijker, en dat is nu echt niet het meest vrolijke paard ever 

Maar ze weet wel altijd veel vind ik, altijd x aantal mogelijkheden voor 1 probleem ...