nimue2010 schreef:Gefeliciteerd! Een mooie leeftijd voor een mooie dame!
Wat een leuk filmpje! Ik heb je ook geliked op FB en kreeg daarvoor een bedankje - dat vond ik erg leuk - nooit eerder gehad!
Je bent positief bekrachtigd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
crosmuller schreef:Schattig filmpje! De kat clickertrainen voor het borstelen heb ik ook gedaan, ging best snel goed! Ik ben myrtle aan het leren om een voet in een emmer te zetten. Ze doet het al goed, alleen een beetje lomp. Ze schopt de emmer alle kanten op voordat het lukt. Als ze een hoefzweer zou hebben en ik zou water met soda in de emmer doen dan zou ze ons ongetwijfeld allebei natspetteren met haar gestunt. Nog even dooroefenen dus.
Mi_Amore schreef:Ik vind het moeilijk om oefeningen te perfectioneren, te vervolledigen.
Ik blijf een beetje hangen in mijn comfort-zone
Ik leer mijn paard graag nieuwe dingen, maar vind het moeilijk om alles een stapje verder te zetten.
Iemand die een duwtje in de rug kan geven?
Nieuwe oefeningen zoeken begint ook moeilijk te worden, er is nog zooooo veel te leren, maar ik vergeet ze vaak.
Naast een fulltime job, een huishouden en paarden op een doe-het-zelf-basis, maak ik mijn trainingsschema's tussen de soep en de patatten door zoals ze dat hier in Belgie zo mooi kunnen zeggen
Dit jaar ging ik aan mijn horsemanship werken, ik zal er maar eens gauw vaart achter zetten
Binnenkort ga ik met mijn paard naar het Horse Boost Camp van I train my horses brain, ik ben reuzebenieuwd naar dat weekend!
Amable schreef:We hebben het al eens gehad over of paarden van elkaar kunnen leren, dit is een mooi filmpje hoe iemand daar gebruik van maakt![]()
https://www.youtube.com/watch?v=BB0-wQuoq8w
crosmuller schreef:Mi_Amore schreef:Ik vind het moeilijk om oefeningen te perfectioneren, te vervolledigen.
Ik blijf een beetje hangen in mijn comfort-zone
Ik leer mijn paard graag nieuwe dingen, maar vind het moeilijk om alles een stapje verder te zetten.
Iemand die een duwtje in de rug kan geven?
Nieuwe oefeningen zoeken begint ook moeilijk te worden, er is nog zooooo veel te leren, maar ik vergeet ze vaak.
Naast een fulltime job, een huishouden en paarden op een doe-het-zelf-basis, maak ik mijn trainingsschema's tussen de soep en de patatten door zoals ze dat hier in Belgie zo mooi kunnen zeggen
Dit jaar ging ik aan mijn horsemanship werken, ik zal er maar eens gauw vaart achter zetten
Binnenkort ga ik met mijn paard naar het Horse Boost Camp van I train my horses brain, ik ben reuzebenieuwd naar dat weekend!
Wat leuk! Ik ben er zondag als toeschouwer. Ik denk dat je tijdens de clinic wel antwoord krijgt op je vragen.
HippoLogic schreef:De click = einde oefening, maar je kunt je paard ook een "ga-door" signaal aanleren.
Was er niet een leuk filmpje in dit topic over een ga-door signaal in training van een hond? Staat me iets van bij.