Ik ben minder van het gevoel en meer van het eindeloos doorpuzzelen van wat hoe werkt en waarom en wat de voor&nadelen zijn. Ook niet altijd even handig.
Maar vanuit dat perspectief zou ik bang zijn dat ik bij een vaak boze pony te weinig de kans krijg om te clicken/een opdracht te geven. 'wachten tot hij iets niet meer doet' als doel zegt namelijk vooral wat niet je doel is
, en geeft niet de criteria waar je wél voor wilt belonen. Maar het zou best kunnen dat dat bij jullie wel werkt. dus ik ben heel benieuwd naar hoe hij zich gaat ontwikkelen!

Maar ik ben iemand die daar, via internet, geen vaste regeltjes/voorwaarden aan kan plakken .. Ter plaatse doe ik dat wel, dan kan ik gerust clicken voor oren naar voor ofzo, als dat op dat moment als het juiste aanvoelt (of na een moeilijk moment het eerste is wat ik krijg bv.). Maar omdat ik het nog niet geprobeerd heb met hem achter een hek weet ik ook niet wat ik kan verwachten, en dus niet wanneer ik ga kunnen belonen of wat hij op dat moment doet .. Dat is een beetje het probleem
Op die manier is "Het het paard zijn schuld, ik kan er niets aan doen/ik heb hem goed opogevoed/hij weet wat hij moet doen en doet het niet" of zoiets.
Super-sessie gehad vandaag (jij ook xyzutu2 las ik in het topic
Ook die deed het weer meer dan prima (moet nog belletje halen voor aan de target dus dat nog niet geprobeerd). Fijn werken zo
Stond ik daar mooi, klaar om op buitenrit te gaan, heeft serieus wat rondjes op het erf gekost
ik ga i.i.g. z.s.m. met mijn moeder overleggen.