Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
callippo schreef:@Eva: ik heb exact hetzelfde met mijn arabiertje. Thuis en in rustige demo's gaat het geweldig, maar met meer publiek (en vooral harder geluid uit de boxen!) wordt hij erg nerveus en is het lastig hem nog te kalmeren. Ik heb erover gedacht om dan maar helemaal geen demo's meer te geven met hem, want het is lastig oefenen, maar tóch wil ik eraan gaan werken.
Het is zo jammer he, dat het thuis allemaal perfect gaat en je die mooie dingen op een show niet kunt laten zien door de stress. Is voor het paard ook niet fijn, maar met de juiste gewenning kan Shilas vast ook een prima showpaard worden.
Duke schreef:Ja precies! Als je zelf bezig bent, denk je vaak: oh gaat lekker. Maar als je dit terug kijkt op een filmpje zie je dingen die je zelf niet door hebt gehad.
Edit: trouwens werd mij voor jullie demo er al op gewezen: "Kijk dat is die jongen die van die gave filmpjes heeft! Ziet er geweldig uit!" Dus ik moest wel kijken. En vond je trouwens heel fijn vertellen. De show van jou met je paardje was ook heel mooi. Silas was een beetje dwars daarentegen.
E_Nalanta schreef:callippo schreef:@Eva: ik heb exact hetzelfde met mijn arabiertje. Thuis en in rustige demo's gaat het geweldig, maar met meer publiek (en vooral harder geluid uit de boxen!) wordt hij erg nerveus en is het lastig hem nog te kalmeren. Ik heb erover gedacht om dan maar helemaal geen demo's meer te geven met hem, want het is lastig oefenen, maar tóch wil ik eraan gaan werken.
Het is zo jammer he, dat het thuis allemaal perfect gaat en je die mooie dingen op een show niet kunt laten zien door de stress. Is voor het paard ook niet fijn, maar met de juiste gewenning kan Shilas vast ook een prima showpaard worden.
Vind het echt fijn te lezen dat er nog iemand is met zo'n soort paard! Het is inderdaad zonde, maar ook die van ons kunnen het leren. Zoals je al zegt, omdat het nog niet goed gaat op grote evenementen wil dat niet zeggen dat dat niet kan veranderen
Black_riders schreef:@Eva: ik heb exact hetzelfde met mijn arabiertje. Thuis en in rustige demo's gaat het geweldig, maar met meer publiek (en vooral harder geluid uit de boxen!) wordt hij erg nerveus en is het lastig hem nog te kalmeren. Ik heb erover gedacht om dan maar helemaal geen demo's meer te geven met hem, want het is lastig oefenen, maar tóch wil ik eraan gaan werken.