Wie gaan er dit jaar naar Equiday ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

callippo

Re: Wie gaan er dit jaar naar Equiday ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:31

@Eva: ik heb exact hetzelfde met mijn arabiertje. Thuis en in rustige demo's gaat het geweldig, maar met meer publiek (en vooral harder geluid uit de boxen!) wordt hij erg nerveus en is het lastig hem nog te kalmeren. Ik heb erover gedacht om dan maar helemaal geen demo's meer te geven met hem, want het is lastig oefenen, maar tóch wil ik eraan gaan werken.

Het is zo jammer he, dat het thuis allemaal perfect gaat en je die mooie dingen op een show niet kunt laten zien door de stress. Is voor het paard ook niet fijn, maar met de juiste gewenning kan Shilas vast ook een prima showpaard worden.

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 18:30

callippo schreef:
@Eva: ik heb exact hetzelfde met mijn arabiertje. Thuis en in rustige demo's gaat het geweldig, maar met meer publiek (en vooral harder geluid uit de boxen!) wordt hij erg nerveus en is het lastig hem nog te kalmeren. Ik heb erover gedacht om dan maar helemaal geen demo's meer te geven met hem, want het is lastig oefenen, maar tóch wil ik eraan gaan werken.

Het is zo jammer he, dat het thuis allemaal perfect gaat en je die mooie dingen op een show niet kunt laten zien door de stress. Is voor het paard ook niet fijn, maar met de juiste gewenning kan Shilas vast ook een prima showpaard worden.

Vind het echt fijn te lezen dat er nog iemand is met zo'n soort paard! Het is inderdaad zonde, maar ook die van ons kunnen het leren. Zoals je al zegt, omdat het nog niet goed gaat op grote evenementen wil dat niet zeggen dat dat niet kan veranderen :D

jessetjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 11:27

Duke schreef:
Ja precies! Als je zelf bezig bent, denk je vaak: oh gaat lekker. Maar als je dit terug kijkt op een filmpje zie je dingen die je zelf niet door hebt gehad.

Edit: trouwens werd mij voor jullie demo er al op gewezen: "Kijk dat is die jongen die van die gave filmpjes heeft! Ziet er geweldig uit!" Dus ik moest wel kijken. En vond je trouwens heel fijn vertellen. De show van jou met je paardje was ook heel mooi. Silas was een beetje dwars daarentegen.

Ah gaaf dankjewel!
Das super om te horen! :)

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:27

E_Nalanta schreef:
callippo schreef:

Vind het echt fijn te lezen dat er nog iemand is met zo'n soort paard! Het is inderdaad zonde, maar ook die van ons kunnen het leren. Zoals je al zegt, omdat het nog niet goed gaat op grote evenementen wil dat niet zeggen dat dat niet kan veranderen :D

Ach Eva je doet het super :j en wat jij heb, ken ik maar al te goed Rudy mijn haf is een show master en hoe meer publiek hoe leuker en mijn mini chippie is een schijtlijster en doet het gewoon niet of wordt super druk met de shows.
en bij jou is het net omgedraaid, flippie is een echte show bink en gaat uit zijn bolletje voor publiek en Shilas wil wel maar durft ff niet, ja als hij alleen is...
Gewoon blijven oefenen ooit doet hij het en je heb je t-shirt nog met als opdruk" THUIS DOETTIE HET WEL"... whahahha

jessetjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 23:17

Black_riders schreef:

Vind het echt fijn te lezen dat er nog iemand is met zo'n soort paard! Het is inderdaad zonde, maar ook die van ons kunnen het leren. Zoals je al zegt, omdat het nog niet goed gaat op grote evenementen wil dat niet zeggen dat dat niet kan veranderen :D[/quote]

Ach Eva je doet het super :j en wat jij heb, ken ik maar al te goed Rudy mijn haf is een show master en hoe meer publiek hoe leuker en mijn mini chippie is een schijtlijster en doet het gewoon niet of wordt super druk met de shows.
en bij jou is het net omgedraaid, flippie is een echte show bink en gaat uit zijn bolletje voor publiek en Shilas wil wel maar durft ff niet, ja als hij alleen is...
Gewoon blijven oefenen ooit doet hij het en je heb je t-shirt nog met als opdruk" THUIS DOETTIE HET WEL"... whahahha[/quote]

Heeeeeeeeeeeel goed gezegd marianne! :j helemaal mee eens, eva je doet het super!

xTesske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 14:05

weet iemand misschien hoe die organisatie heete die daar stond vanuit limburg met pony's die adoptie zochten? Ze stonden in hal 2

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 16:33

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 21:30

Stichting paard in nood was dat, vermoed ik.

xTesske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 08:21

oke dankjewel!

Maureen16: misschien een maatje bij mijn fjord maar weet het niet zeker omdat ze al een maatje krijgt

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 08:23

Ok leuk! Veel succes! Heeft IEMAND foto's van paard en coach deel 2 die in hal 2 was om 4uur smiddags

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 08:37

Was dat niet dat je alleen betaald en het paard niet écht krijgt?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 08:39

Nee volgens mij krijg je het paard wel echt alleen moet je een donatie doen :)

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 08:40

hmm, ik dacht dat ze dat vorig jaar zeiden, of dat was bij een andere kraam?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 09:17

Dat kan ook maar heeft iemand die paarrd en coach foitos

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 09:25

B-)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 09:39

Hey marit ik vond het echt heel leuk. Toen jij in hal 2 was zat ik heel dicht bij je! Je hebt het echt super gedaan!!!

Hopelijk kom je volgend jaar weer!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 10:02

Onze laptop was gecrashed. Maar nu hebben we weer 'n nieuwe, dus kan ik beginnen aan mn foto's :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 10:35

Ok heb je ook foto's van paard en coach?

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 10:41

Volgens mij niet..

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 10:56

jammer. die zoek ik overal

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 11:35

@maureen16, heb je Dyonne al gevraagd? Die heeft overal foto's van gemaakt. Voor zover dat lukte met 2 hallen. :P

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 13:20

Om 4u was Dyonne in hal 1 :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 13:27

Ik heb ook geen foto's van paard en coach, was om 15.00 al weg :)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 13:42

Maritje1991 schreef:
Om 4u was Dyonne in hal 1 :)

Ze liep toch heen en weer?

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 14:23

Laat ik het zo zeggen.

Ik heb haar de eerste 10 minuten sowieso in hal 1 gezien :) (vanaf 4 uur)