Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xyzutu2 schreef:Zelf heb ik ook nog geen cursus vanbinnen gezien, maar het is nu al soms teveel om alles te bevatten.
[***] schreef:Een keer of 2 aan iedere kant buiging gevraagd, toen begon hij zich weer groot te maken en begon hij ook uit te schachten. Omdat ik daar op dat moment niks mee kon en niks wilde laten escaleren besloten om het daarbij te houden. Target weggedaan
[***] schreef:Maar ik heb bij hem het idee dat het altijd een beetje een kettingreactie is (wel een hele snelle) en dat dus het ene het andere uitlokt. Dan denk ik dus: als ik maar op 1 ding ga letten dan ga ik nog steeds belonen voor dingen die ik niet zo handig vind, en dan blijf je toch in een cirkel zitten? Of zou dat meevallen?
moonfish13 schreef:Waarom zou ik zurigheid moeten belonen met appel? Echt niet dus.
[***] schreef:True, maar een buiging is een kunstje.. een emotie maak ik liever geen kunstje van, dat is er of is er niet lijkt mij.. Je paard leren: ik moet mijn hoofd zo en oren zo en staart zo en .... houden en dan word ik beloond.. hmm, ik weet het niet.. Vraag me af of de juiste emotie er dan wel echt is. Je paard kan dan wel met de oortjes naar voren staan, maar als die binnenin kookt heb je er nog weinig aan in mijn ogen..