Wie gaan er dit jaar naar Equiday ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ElSea

Re: Wie gaan er dit jaar naar Equiday ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 20:27

Oja ik zo op zo'n moment, 'Zeg, kan je ook gewoon kijken zonder commentaar?!' Bleek dat dat mens later in het Equiday boekje stond... Als persoon die ook een optreden deed. Oepsie....

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 20:38

Zo dames kan het wat minder.

Sinds wanneer is het slecht om kritiek te geven?
Daar kunnen mensen alleen beter van worden hoor, ik wil graag kritiek horen zodat ik het volgend jaaar nog beter voor mijn paard kan doen.

Ik heb Jesse en Eva helaas niet kunnen zien, maar heb ze wel achter de schermen kunnen spreken, dat was leuk.

Eva, ik ga jou nog een berichtje sturen ik heb namelijk een idee en ik hoop dat jij het ook leuk vind :)

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 20:38

liekec @ [GVL-ITP] Wonder en Marit samen op de Equiday
Hier nog een link van een leuk topic over Marit en Wonder die mee deden aan de challenge deel 2
Het was geen kritiek, maar alleen maar van, O ik kan het veel beter en o dat zou ik veel beter gedaan hebben en dan vooral geen reden geven. Daar irriteer ik me aan, niet aan het feit dat iemand commentaar geeft :)
Laatst bijgewerkt door ElSea op 16-04-12 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 20:39

:)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 21:37

Greek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 21:39

Ik heb wat ik gefilmd heb van Eva & Jesse even samengevoegd in een filmpje (en wat muziek eronder gedaan, anders werd het zo saai :+ ).

xTesske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 21:45

Ik wou de show van Jesse en Eva heel graag zien dus zit ik daar in hal 1 helemaal een fijn plekje uitgezocht, zeg ik tegen mijn moeder: ow sh*t dat is in hal 2! :+

Shilas was wel een beetje hiper he haha, maar hij blijft leuk
ey ik zie mezelf op het filmpje leuk filmpje

Ik vind het jammer dat ik het dogmanship niet heb gezien maar zat toen bij TREC

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 21:57

Ik vond het echt een hele gave ! Zoveel gezien gedaan gehoord beleefd en alles... Arme Shilas was helemaal gespannen weer, wist ik al wel... Uiteindelijk wende hij eraan, moesten we er al weer uit haha! Helaas, maar genoeg geleerd voor de volgende keer op een groot evenement :) Leuk om ook mensen te ontmoeten en alles! Ben benieuwd naar de fotos dure zijn gemaakt,.gaaf... Mails en PBs doe ik morgen, zo nest in! :)

fotac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 22:03

Ik vond dat je echt goed rustig bleef Eva :)

Op dat filmpje zitten wij helemaal achterin de hoek, dat groepje waar je een rode broek ziet haha :P

Greek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 22:05

margjex schreef:

Op dat filmpje zitten wij helemaal achterin de hoek, dat groepje waar je een rode broek ziet haha :P

Ik ook... t Was nog best grappig eigenlijk, Shilas die als een gek aan het rondrennen was en Eva die echt heel droog en relaxed meeliep :D

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 22:10

Ja Eva, echt goed opgelost! Die keer dat hij steigerde raate hij je toen? Leek wel zo.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 22:34

Ik was er ook geweest, leuke dag gehad, alleen die berg folders :+
Nog wat 2e hands boeken gekocht en was van een aantal clinics erg onder de indruk, andere vond ik minder, dan dwaalde mijn aandacht af en moest ik zeer veel moeite doen mezelf te dwingen om te blijven kijken.

jessetjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 07:18

Ja natuurlijk kan het beter, altijd, maar was wel.echt tevreden en we hadden gewoon iets te weinig tijd om alles goed te laten zien! :D ik ga de fotos even kijken!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 07:37

Jesse, het was geen aanval hoor :)

Het gaat mij er gewoon om dat men vaak boos reageert als er kritiek gegeven wordt en dat is helemaal niet nodig. :)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 12:43

Beste stuurlui staan aan wal. Is best een bekend gezegde. :D

Maar ik denk dat veel mensen op iedere demo iets van kritiek zullen hebben, want, laten we eerlijk wezen: niemand doet het perfect. Jij niet en ik niet. Er zijn altijd verbeterpunten te noemen en als je er naar staat te kijken, zie je altijd dingetjes die jij anders zou hebben gedaan of die beter kunnen, maar ja: beste stuurlui he.

Ben het wel eens met Maritje dus. ;)

jessetjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 13:00

Ja natuurlijk , vind ik ook super! Anders kom je niet verder tich? Vind ik ook.met filmpjes, je weet precies wat anders moet!:)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 13:08

Ja precies! Als je zelf bezig bent, denk je vaak: oh gaat lekker. Maar als je dit terug kijkt op een filmpje zie je dingen die je zelf niet door hebt gehad.

Edit: trouwens werd mij voor jullie demo er al op gewezen: "Kijk dat is die jongen die van die gave filmpjes heeft! Ziet er geweldig uit!" Dus ik moest wel kijken. En vond je trouwens heel fijn vertellen. De show van jou met je paardje was ook heel mooi. Silas was een beetje dwars daarentegen.

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 13:20

Shilas vind dat helemaal niks, zo groot, daarom wou ik in eerste instantie niet gaan maar ik heb me toch laten overhalen :o Was er al wel een beetje bang voor dat het weer zo zou lopen, uiteindelijk werd hij kalmer maar toen moesten we de ring alweer uit. Volgende keer even beter nadenken of ik weer zoiets groots doe, niet zozeer voor mij maar voor Shilas, hij vond het gewoon echt eng. :)
Laatst bijgewerkt door E_Nalanta op 17-04-12 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 13:21

Shilas, was bang niet dwars :n

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 13:22

Misschien hem af en toe meenemen naar wedstrijd terrein ofzo, al is het maar voor de ervaring?

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 13:22

E_Nalanta schreef:
Shilas vind dat helemaal niks, zo groot, daarom wou ik in eerste instantie niet gaan maar ik heb me toch laten overhalen :o Was er al wel een beetje bang voor dat het weer zo zou lopen, uiteindelijk werd hij kalmer maar toen moesten we de ring alweer uit. Volgende keer even beter nadenken of ik weer zoiets groots doe, niet zozeer voor mij maar voor Shilas, hij vond het gewoon echt eng. :)

Over dit onderwerp wil ik je pben. :)

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 13:25

Maritje1991 schreef:
Shilas, was bang niet dwars :n

Dat klopt inderdaad! Hij wil heel graag, maar angst neemt de overhand en op zo'n moment is het heel moeilijk om hem te kalmeren.
Dat is zijn karakter, zo is hij altijd al geweest. Als we naar een kleiner evenement gaan en hij staat al even in de bak, is er niks aan de
hand en gaat het gewoon harstikke goed, maar een 'bak in en show geven maar' - instelling kan eigenlijk gewoon niet met hem, daarom
twijfelde ik maar ben ik toch maar gegaan - puur om de ervaring zegmaar! :) Hij was inderdaad echt bang, uiteindelijk werd het steeds
minder en dat vond ik al fijn genoeg.

Ik wil hem inderdaad wat vaker meenemen naar vreemde plekken met nieuwe dingen, misschien wedstrijdjes proberen en oefenen met applaus,
het was qua omgeving en situatie nog te hoog gegrepen dus we gaan eraan werken! Als het toch niet in hem zit om op grote evenementen
te komen, dan zei het zo en mag Flip mee. :D

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:48

Wat bij mijn pony's werkt is langs een wedstrijd terrein rijden en daar even staan kijken, dat is toch anders als op de trailer en dan op vreemd terrein eruit.

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:09

Ik ga zoveel mogelijk proberen en kansen aangrijpen! :)

mandy358

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:24

margjex schreef:

Zelfdehier :D

Erg leuk filmpje van Eva en Jesse! :D