Ik heb een 2 handssingel nodig voor therapie aan kinderen zodat ze zich vast kunnen houden tijdens t rijden als ze t spannend vinden. Of als ze eens n keer de vlag doen. Het is niet voor echt voltigeert het is alleen om in stap en draf wat te doen ze hoeven niet in galop op te springen
Geen idee of het wat is hoor... Maar ik denk dat het best handig is om 'alleen maar vast te houden' en een vlag of molen kan er best mee... Denk dat zwaaioefeningen en (moeilijke) kuroefeningen lastiger zullen worden. (ken overigens de singel niet!)
heb hier ook even weer mijn anderhalf uurtje gehad.. geoefend voor de show 6 november.. ging weer goed onze 'oude' kur even aangepast met wat dingen erin met ons drie wel weer leuk even wat anders.
Ben nu alleen wel echt kapot.. hadden een nieuw paard die met dik 3 jaar pas gecastreerd is en ook nog eens zijn mannen streken had.. heeft vanaf geboorte al op het land gestaan dus konden er ook niks mee.. nu kan hij eindelijk gelongeerd worden en kan er iemand op, dus ja aangezien ik de enige ben die er nog was was ik de pineut haha was wel erg leuk hoor.. en scheelt, niet mijn 1e die voltige klaar gemaakt moet worden
Ik heb al een lange tijd niet meer in dit topic gekeken. Mijn paard word behandeld omdat haar lichaam hier en daar wat vast zat en sommige dingen haar behoorlijk tegen werkte. dus ik heb echt al eeuwen geen voltige meer gedaan met haar, hoop dit in de toekomst wel weer op te kunnen pakken .
ook vanaf mijn kant succes vind het zo jammer dat wij niet starten ach volgend jaar is onze 1e wedstrijd weer in bronneger dus dan volgt dronten vast ook
Nicole21
Geplaatst: 23-10-10 23:03
SSDesign schreef:
Oh leuk Nicole Voltigeer je bij de Ravenruiters?
Jaa klopt, (:
haha hoe weet je dat eigenlijk?:o of had ik dat weer es verteld ? ;p
Marianne wanneer is die wedstrijd van Bronneger? Maart ongeveer of niet? Want wij doen ook meestal mee met Bronneger enzo, misschien zie ik je nog wel. hahah
Okee leeuk. Misschien kom ik je wel tegen! hahah Niet dat je mij tegen WIL komen maar goed
salsaentango
Geplaatst: 24-10-10 21:30
hahaha nou ja, denk ook niet dat iemand mij wil tegen komen denken ze meteen wat voor een gekke idioot loopt daar nu weer haha ben namelijk altijd erg stuiterig met voltige
haha als je naar bronneger gaat en wij komen ook zal ik je wel even los maken whahahaha iedereen word gek van mij vind het soms wel vervelend maar ach zo ben ik haha weten ze dat ook weer
hahahah okee is goed nouja dan vergeet je je zenuwen teminste
SSDesign
Geplaatst: 25-10-10 15:10
xlovelove schreef:
SSDesign schreef:
Oh leuk Nicole Voltigeer je bij de Ravenruiters?
Jaa klopt, (:
haha hoe weet je dat eigenlijk?:o of had ik dat weer es verteld ? ;p
Ach er zit voor zover ik weet maar één voltigevereniging in Onnen
Nette uitslagen gister in Dronten... Staan op www.startlijsten.nl. Uitslagen van Lunteren staan nu eindelijk op voltige.nl. Zat best dicht bij elkaar in de C, behalve de Nieuwe Heuvel dan
Bronneger is meestal in mei. Ben er ook een paar keer geweest, maar voor ons is dat echt heel ver dus daar gaan we steeds minder naar toe. Valt ook niet heel gunstig met al die internationale voltigewedstrijden (CVI Ermelo onder andere).
haha ja vergeet ik wel wat mijn zenuwen maar de rest word gek hihi..
Bronneger is voor ons ook maar een uurtje volgens mij.. dus is ook nog wel te doen aangezien dronten dan weer wat uit de route licht maar ach.. als we alleen in de buurt hier gaan zullen we niet heel veel wedstrijden starten haha
Wij zoeken voor onze onderlinge wedstrijd op 12 december in Norg nog een jury. Het is basis en klasse E en het zijn ongeveer 13 kinderen, vindt iemand van jullie het leuk om dit eens te proberen? De kinderen doen de plicht en een zelf bedacht kurtje. Je mag een eigen schrijfster meenemen, maar wij willen ook wel voor een zorgen, wij zorgen ook voor de beoordelingsstaten.