Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:PffJullie zijn allemaal grootmeesters in de dop vind ik. Kijk eens naar het gemiddelde paard + mens? Iedereen hier denkt er veel meer over na en krijgt uiteindelijk wel veel gedaan van zijn paard, en dan nog eens op een leuke manier. Problemen worden opgelost en ipv maar te denken 'hij is stout bij de hoefsmid' of 'hij gaat niet op de trailer' en er dan niets aan te doen en het normaal te vinden en geloven dat het nooit opgelost gaat worden. Denk alleen dat de meeste hier geen ambities hebben om Z dressuur ofzo te rijden
Ik vind jullie allemaal geweldig
GaelleS schreef:Denk alleen dat de meeste hier geen ambities hebben om Z dressuur ofzo te rijden
Visitor schreef:O wat leuk HL, klinkt echt heel gaaf! Je hebt er zeker geen videotje van?
Wie gaat er over een week nog meer naar Equiday advanced? Conrad van Pruijssen geeft dan een lezing. Hij heeft via de ITMHB op het forum input gevraagd voor zijn lezing. Ik denk dat het erg interessant wordt.
crosmuller schreef:Ik denk niet dat je zo'n filmpje dan zomaar mag laten zien, er staan tensotte andere mensen op.