Kwam ze daarvoor nooit vanzelf? Of had ze gewoon die dag geen zin?

Kyra is idd echt een prachtbeest!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

crosmuller schreef:Ik denk dat het door het weer komt visitor, onze paarden houden niet zo van inspanning als het warm is
Het is te merken dat het weer is omgeslagen

, een makkelijke oefening om mee te beginnen is de handtarget, je houdt een hand voor de neus van je paard en als hij deze aanraakt klik en beloon je. Geef de beloning met gestrekte arm richting zijn borst zodat hij een stapje naar achteren moet doen om deze te pakken. Daarmee bouw je een stukje veiligheid en beleefdheid in.

.
Hij was ziek... Balen...
ik dacht dat ze weg was dus ik kijk en dan zie ik zo een mooie poep naar mij toe stappen hahaha.. Ze was echt alles aan het proberen, zelf wat dingen uitvinden! Ook bij een ander stukje gewoon stappen begon ze zomaar haar Spaanse pas te presenteren, veel hoger en mooier als anders. Twas gelijk een nijlpaard. Meteen geclickt eigenlijk. Was het nu toeval dat ze dat deed of dacht ze het eens te proberen omdat ik 5 min eerder de kippen wegjaagde door mijn benen te strekken? Ik vind dat paard echt zo cool
Als ik een lesbisch paard was dan zou zij mijn maatje zijn haha...