Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
vladimir1979 schreef:heb ook met veel belangstelling het 6 strategies verhaal gelezen, maar wat mij dan weer opviel, zeker omdat ik paard & lifestyle al vanaf het begin met veel interesse volg, dat daarin de verhalen van BWR (Malene Nooteboom) en die dame van Hartslagcoherentie worden gecombineerd met de mentale "preparation" volgens Tristran's eigen TRT methode. maar Malene en de dame van de hartslag worden nergens bij name genoemd.. terwijl mij het gevoel bekruipt dat er her en der zowat geciteerd wordt uit de verhalen van de dames. (en dan denk ik aan de online cursussen over wedstrijdrijden, de masterclasses en het inspiratieboek - allemaal ervaring uit eerste hand trouwens). De linkin pin is natuurlijk Conny, die met veel enthousiasme alle drie de perspectieven toegankelijk maak (op een aantrekkelijke manier overigens). Dus, begrijp me niet verkeerd, het zijn absoluut zeer interessante onderwerpen, maar ik vroeg me af wat de gedachtengang was van hier alleen Tristan 'vooraan' te zetten?
pol1 schreef:connepon85 schreef:Bovenstaande discussie is via pb verder gegaan
Dat vind ik jammer!!! Ook ik heb al in de beginposten aangegeven zeer veel van bijvoorbeeld pat parelli te herkennen..wat zeker niet uitmaakt alleen ik dacht aan iets compleets nieuws te beginnen en dat valt dan wat tegen. .
Had bovenstaande discussie graag gevolgd.
Idra schreef:Is niet gebeurd helaas... Of moest ik me opnieuw registreren?
Ik ben het trouwens op het vlag filmpje
connepon85 schreef:pol1 schreef:
Dit gaat helemaal niet over Parelli; het gaat ook niet eens over de online training.
Lielle schreef:Ziet er idd goed uit!
vraagje, wie heeft uiteindelijk dat halster gewonnen?
connepon85 schreef:Idra schreef:Oh was er een Q&A? Was dat de uitgestelde van twee weken terug? Heb er geen reminder voor gekregen - dat was precies wel handig geweest...
dat gaat automatisch als je je registreert. Dan krijg je ook 15 min van tevoren nog even een reminder.
MargrietJonk schreef:Bij ons ligt t momenteel even weer stil. Met die vorst en kou heb ik echt geen zin om met mn attributen te gaan zwaaien...........