Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Witoto schreef:Dank je wel voor jullie reacties.
SSDesign, nou dat is dus ook een beetje het probleem voor deze mensen. Het paard is niet voor een hele voltige club, deze is voor dat meisje zelf. Dus even uit eigen portomonee flink wat geld trekken, gaan proberen een periode en dan weer weg en op nieuwe beginnen, moet je maar net het geld voor hebben.
Ik heb geen verstand van voltigeren, maar begrijp wel dat niet elk paard hiervoor geschikt is. Neem aan dat ze ook echt een goede galop moeten hebben, nuchter zijn en voor deze mensen moet hij/zij ook nog minimaal 1.75 m plus zijn. Waar moet er voor een goed voltige paard nog meer op gelet worden?
kim1207 schreef:Vraagje aan jullie
Ik ben op zoek naar een fijne voltigeersingel maar niet te duur.... Maar geen flutje welke waar kopen?
SSDesign schreef:Nou ik had een mooie post gemaakt maar die hebben de moderators verwijderd...
Maar wat liepen sommige paarden slecht in Kentucky joh! Van enkele solo's maar bijv. ook van het Slowaakse team.
kim1207 schreef:Vraagje aan jullie
Ik ben op zoek naar een fijne voltigeersingel maar niet te duur.... Maar geen flutje welke waar kopen?
X_Michelle_X schreef:Morge word ik eindelijk 16!!!
Had me pa gevraagd flügel te halen, een doosje (10stuks normaal) Komt ie met een doos bij de Macro vandaan (groothandel) met 40stuks!!.
whahahah! Dat komt wel goed![]()
.