Hier is trouwens het eerste boek van AK aangekomen (clickertraining for your horse), kon ik toevallig 2e hands kopen van iemand

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Visitor schreef:Ik ben trouwens niet bezig met schouderbinnenwaarts in draf at liberty hoor
Visitor schreef:Doelen maken is ook een kunst. Ik heb één doel nu na dag 1 al gehaald van deze maand, namelijk 3 rondjes in draf met hoofd laag los om mij heen.Vier rondjes lukte ook.
crosmuller schreef:Ik vond weer eens een linkje, HL dit lijkt op jouw oefening.. toeval? canada is wel groot natuurlijk http://www.horse-canada.com/the-pony-fa ... es-part-2/
liljebo schreef:Misschien wel. Hier worden ze alleen wat narrig daarvan of ze vallen gewoon helemaal stil(dat er nu veel ongedierte zit, helpt natuurlijk ook niet echt)
Visitor schreef:crosmuller schreef:Dat is dus sinds vorige week toen ik een traingsplanning maakte afgelopen. Alle leuke tips komen of op de dit jaar lijst, of op de ooit lijst. Ik heb de informatiestroom helemaal onder controle nu
.
Haha, fijn he? Ik ben ook heel blij met mijn ooit-lijst.
Amable schreef:Gelukkig kijken mijn stalgenoten al niet meer op van mijn rare acties en er zijn er gelukkig zelfs een heel aantal die best goed begrijpen wat ik doe, erg fijn