Visitor schreef:crosmuller schreef:Nu zit ik al in een dilemma, mijn clickerfocus voor de ze maand was: voorwaarts voorwaarts voorwaarts en criteria verhogen. Maar stimulus controle is ook een goeie......... voor oktober dan maar?
Ja, bij mij wordt dat oktober omdat ik voor deze maand geen oefeningen op de planning heb waarbij dat 'probleem' speelt. En met die voetbal heb je inderdaad wel gelijk, dat kan ik ook zo laten. (Dat is hier trouwens tijden geleden in dit topic ook al aan de orde geweest en toen zei jij exact hetzelfde en toen zei ik ook, o ja, dat kan ik wel zo laten. Dat vergeet ik dan gewoon weer...Maar dat gaat nu niet meer gebeuren want ik heb in mijn excelbestandje bij oktober al stimuluscontrole staan en daar zet ik nu bij dat ik er bij de voetbal even over na moet denken.
)
Edit: voor op het lijstje van de focus zou bij mij variabel belonen mogen want ik vergeet vaak dat dat ook een optie is bij dingen die ze al goed kan. Zet ik er voor volgende maand bij mezelf vast op
Goeie ja!
ja we hebben exact dat gesprek gehad ja! En ik schaam me dood dat ik zo'n goeie tips kreeg voor die pion lang geleden en er nog niks mee gedaan heb.............