Ja, zoiets als dit is natuurlijk ergens ook een stukje reclame/klantenwerving. Ik ben benieuwd!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoppieFilou schreef:Eelmo schreef:Ik heb me ook aangemeld, leek me erg leuk om mee te beginnen als we straks Paardlief weer op kunnen bouwen. Maar moet zeggen dat het eerste filmpje me flink tegenvielIk mis heel erg de uitleg over het hoe en waarom, ik had meer diepgang verwacht. Hopelijk komt dat nog.
Gelukkig is het een gratis cursus
Ik ook inderdaad. Ik zie bv al van ver aankomen dat mijn paard zeker niet vanzelf opzij zal gaan voor die zweep, die is nergens van onder de indruk. Dus was wel handig geweest als dat eventjes uitgelegd werd.
marley93 schreef:Oh top, goed om te weten!
Ja, zoiets als dit is natuurlijk ergens ook een stukje reclame/klantenwerving. Ik ben benieuwd!
Maartje_M schreef:marley93 schreef:Oh top, goed om te weten!
Als het klantwerving is, kunnen ze beter juist wat meer diepgang bieden. Als dit namelijk ook het niveau van de betaalde cursus is, weet ik niet of ik er het geld voor over heb![]()
Ik mis ook de uitleg van het hoe en waarom af en toe. Zou graag wat meer diepgang zien.
Dag 1 en 2 zit er bij mijn paarden al wel redelijk in, dat hebben we al wel veel geoefend. Dag 3 gister pas laat bekeken. Ik ga overigens niet iedere dag in hun tempo doen, ik gebruik het nu wat voor de afwisseling
SergeantRoos schreef:Ik had ook het idee dat er wat info mist in de filmpjes. Nou is het uiteraard een gratis cursus dus ben blij met wat ze biedenMaar er missen naar mijn mening wel wat dingen als je echt een complete beginner bent in het werken aan de hand.
Geef je bijvoorbeeld bij het ubertreden dezelfde hulp als bij het zijwaarts wegstappen? En wat zijn dingen waar ik op moet letten qua beenzetting/halshouding? Mag er wat stelling zijn en zo ja welke kant op? Moet het paard de voorbenen ook kruisen tijdens de oefening van het ubertreden?
Dat soort dingen zou ik er graag bij verteld horen, aangezien ik geen enkele ervaring heb met werken aan de hand, maar ook niet echt ervaring met dressuurrijden, dus ik ben niet bekend met de oefeningen.
But then again, het is gratis, dus ik ben allang blij dat ik nu wat krijg om in deze tijd mooi mee bezig te gaan
Maartje_M schreef:^graag linkje!