Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Joscaa schreef:Mijn paard had een peesblessure, voor het eerst bij mij, maar al de 3e keer aan hetzelfde been. DA opperde inslapen, omdat het een terugkomende blessure zou blijven. Ik heb hem op het land gegooid met een vriendinnetje om "nog te genieten van de zomer maanden". Hij heeft slidings gemaakt, gebokt, zich achterlijk gedragen en ik heb met mijn handen voor mijn ogen staan kijken onder het mom "als hij maar geniet, stuk is hij toch al.."
Met de week knapte hij meer op en op het moment loopt hij zwaar in training en vliegt hij door de wedstrijden heen, terwijl al die weken stappen voor mijn besluit hem op het land te gooien is hij nooit beter gaan lopen.
Doe wat goed voelt en overleg met meerdere mensen.
My_Chimanga schreef:Ik heb haar nu inderdaad op Valeriaan en Kamille staan, dat gaat een stuk beter dan op magnesium! Kan haar in ieder geval weer fatsoenlijk uit haar weide halen e.d. Dat was even echt met gevaar voor eigen leven...![]()
We zijn rustig op aan het bouwen en het gaat inderdaad om het trainen van de pees. Ze lijkt zuiver maar is echt nog niet sterk volgens de scan.
Ik leun inderdaad veel op een ander paard die dan in stap mee gaat, dat werkt vrij goed. Ik heb wel veel gesnuif, gesnurk en af en toe flinke sprongen, maar ze rent niet steeds weg gelukkig. We gaan het opbouwen. ik mag er ook weer op als dat handiger is, maar wel maar 10/15 minuten alleen in stap en niet in de bak…