Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarliesV schreef:Zucht, TS, je haalt er telkens van alles bij, opent echt meerdere topics in de week met verschillende vragen en het is zo simpel:
Stappenplan:
Paard lichamelijk na laten kijken door een DA
Zadelpasser laten komen en een passend zadel er op, tot die tijd niet rijden
Op zoek naar een instructrice (geen vrienden/familie enz maar een prof) die je kan begeleiden. Zowel in het grondwerken als later in het zadel
Andere manieren of volgordes zijn er niet. En goed leren rijden en omgaan met een paard leer je niet vanaf internet.
MarliesV schreef:Zucht, TS, je haalt er telkens van alles bij, opent echt meerdere topics in de week met verschillende vragen en het is zo simpel:
Stappenplan:
Op zoek naar een instructrice (geen vrienden/familie enz maar een prof) die je kan begeleiden. Zowel in het grondwerken als later in het zadel
Andere manieren of volgordes zijn er niet. En goed leren rijden en omgaan met een paard leer je niet vanaf internet.
MaricoGraphy schreef:De da voor onze eigen paarden moet sowieso begin volgende maand komen. Dan vraag ik ineens of hij naar Dante wil kijken. Maar dan is dat op mijn kosten. Hoe regel ik dat dan met de eigenaar? Die zie ik niet altijd omdat hij enkel smorgens komt.
MaricoGraphy schreef:De da voor onze eigen paarden moet sowieso begin volgende maand komen om de tanden van de haflinger nog 1x bij te werken en ook om naar Harley zijn tandjes te kijken. Dan vraag ik ineens of hij naar Dante wil kijken. Maar dan is dat op mijn kosten. Hoe regel ik dat dan met de eigenaar? Die zie ik niet altijd omdat hij enkel smorgens komt.
Stappenplan: