Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Heimdallr schreef:Ja joh, doe het! Betaal jij de dierenarts kosten etc?
Elinex304 schreef:Goed idee met touwhalsters aan elkaar knopen. Als de ene wegschiet is de ander zn neus zo gebroken.. Niet doen dus
.
Kan je geen schriktraining doen met de ene? Dan is het helemaal niet nodig. Het lijkt me dat het de bedoeling is dat jij je paard leert dat niet alles eng is en niet een ander paard.
silvia58 schreef:Elinex304 schreef:Goed idee met touwhalsters aan elkaar knopen. Als de ene wegschiet is de ander zn neus zo gebroken.. Niet doen dus
.
Kan je geen schriktraining doen met de ene? Dan is het helemaal niet nodig. Het lijkt me dat het de bedoeling is dat jij je paard leert dat niet alles eng is en niet een ander paard.
Ja hoor.....en we gaan gewoon door met dom reageren![]()
Hoe vaak heeft tp starter nu al gezegt dat het een vraag
was en het echt niet gaat doen !
Hoe vaak is er al vermeld door andere dat zo reageren niet zo netjes is![]()
Ze heeft al meerdere keren sorry gezegt alleen al voor het feit dat ze de vraag
gesteld heeft.
Zij reageert dus eigenlijk heel volwassen op de adviezen die gegeven worden.
Als de volwassenen nou ook eens volwassen worden![]()
Dan is alles weer goed![]()
Anniek22 schreef:Ik ga vragen of hier misschien wel een slotje geplaatst mag worden. Ik dachteven gewoon niet na, dat is alles. Kan gebeuren (toch...?!) en bovendien heb ik een paar nuttige PB's gehad. Alle nutteloze reacties-plaats die voortaan maar gewoon in een eigen topic of (uiteraard) HELEMAAL NIET.
Bedankt.
Anniek
Anniek22 schreef:Ik ga vragen of hier misschien wel een slotje geplaatst mag worden. Ik dachteven gewoon niet na, dat is alles. Kan gebeuren (toch...?!) en bovendien heb ik een paar nuttige PB's gehad. Alle nutteloze reacties-plaats die voortaan maar gewoon in een eigen topic of (uiteraard) HELEMAAL NIET.
Bedankt.
Anniek