Op de bovenste foto 5/6 jaar geleden toen ik mijn verzorgpaard nog niet zo lang reed. De onderste foto is ook alweer eventjes geleden.. tegenwoordig gaan we zo:
Nee hoor ik rij niet meer op haar, al heel lang niet meer Ik doe nog heel veel andere dingen met haar, longeren, wandelen, fietsen, vrijheidsdressuur en vooral veel verwennen en knuffelen
Ik heb wel een leuke foto van mijn paard van 5 jaar geleden toen hij op de handelsstal stond waar ik hem nu in pension heb Moet alleen dan nog een foto maken van nu! Wel een leuk idee en wat een leuke foto's komen er langs, leuk verschil!
DaisyDarling
Geplaatst: 04-04-14 18:42
Leuke foto's komen hier voorbij zeg!
Pony op 17 jarige leeftijd en 13 jarige ik. Toen had ik haar net voor mijn verjaardag gehad
Pony op 21 jarige leeftijd en 17 jarige ik, vorige maand
Niet al te charmante foto's, maar pony is wel mooi ouder geworden
Laatst bijgewerkt door DaisyDarling op 04-04-14 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt
JenW
Geplaatst: 04-04-14 18:43
Dan zit er geen 13 jaar verschil tussen maar een half jaar, maar ik vind persoonlijk dat er veel verandering is!
Is helaas wel een beetje vervelend bewerkt
daar reed ik der denk ik net een maandje!
en nu ziet het er zo uit
Minimus
Geplaatst: 04-04-14 18:48
Beetje donkere foto helaas, maar dit was dag 1 dat ik Manny had. In augustus dit jaar 5 jaar geleden. Iel paardje, in zichzelf gekeerd, niet vrolijk en werkte totaal niet mee.. 5 Jaar lang heb ik alleen met hem buiten gereden en als onzer beider hoofd er naar stond hier en daar wat oefeningen.
En deze foto is gemaakt tijdens een van onze lessen, dat we recent hebben opgepakt nadat we van stal zijn verhuisd. Paardje nu: Echt een buffeltje, hij is vrolijk, werkt en denkt graag mee, doet zijn uiterste best en loopt als een zonnetje!