Touwhalster maken. Ja, lekker makkelijk...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 17:53

Ik heb een touwhalster voorzichtig een beetje uit elkaar gepeuterd om te zien hoe de knopen liepen. Vervolgens nagemaakt. Nu kan ik het praktisch met mijn ogen dicht :+
Werkt vaak het beste hoor, een beetje je "eigen methode" bedenken ipv de truukjes van een ander leren.

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Touwhalster maken. Ja, lekker makkelijk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 17:56

Nou, Cassidy, grote meid.
Je hebt je punt gemaakt. volgens mij is een zadel met gebroken boom totaal wat anders als een touwhalster, maar hé. Jij bent hier de grote meid met ervaring. Dus als heel bokt nou eens naar jou gechaggerijn luisterd. (Want op zo'n toon zet je alles neer) dan komt alles goed.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:16

Giolli schreef:
Nou, Cassidy, grote meid.
Je hebt je punt gemaakt. volgens mij is een zadel met gebroken boom totaal wat anders als een touwhalster, maar hé. Jij bent hier de grote meid met ervaring. Dus als heel bokt nou eens naar jou gechaggerijn luisterd. (Want op zo'n toon zet je alles neer) dan komt alles goed.

:')
Waar is de like knop..

Je touwhalster is iig heel leuk gelukt!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:54

Ziet er leuk uit !
Die groene ook trouwens :j

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:00

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling om persoonlijk naar elkaar te worden hier. Wanneer je iemands berichten liever niet leest kun je diegene altijd op Foei zetten, het is echter de bedoeling niet zo op de man te gaan spelen. Bij deze het verzoek weer ontopic te gaan.

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:04

Renee1991 schreef:
Nou ja, dat is vooral een hele goede houding en ik snap dat de ervaring je leert om negatief te zijn t.o.v. zelfgeknutselde dingen.
Maar de manier waarop je het brengt staat daar los van..

Of ze het nou zelf maakt of bestelt het wordt door iemand gemaakt dus het zal altijd iets van 'zelfgeknustelt' zijn. Alleen is het bij verkoop weggeven.
Maar wat ik wil zeggen: het komt op hetzelfde neer :+

j1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 13:12

Ik vind het knap hoor dat het jullie gelukt is!! Voor mij was het toen ik het wilde proberen niet even creatief bezig zijn en tegen de verveling, ik heb hele nieuwe scheldwoorden kunnen bedenken en dat ding meteen vervloekt. Iemand zei wel als handigheidje verschillende kleuren stickertjes op de uiteinden plakken dan weet je welke waar vandaan komt en waar naartoe moet.

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:15

Ik heb het eens met dun touw gedaan omdat ik het wou proberen :') Was volgensmij nog best goed gelukt hahaha. Alleen ging het niet echt makkelijk omdat het touw niet zwaar en dik genoeg was :)) Wil het altijd nog eens proberen met beter touw, maar waar haal ik dat vandaan en hoeveel :))

Lindeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:14

Ik heb mijn touw van de boerenbond :)

FD_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 13:49

Ik zag dat mijn filmpje ook al geplaatst was, wat leuk! :D
Ik heb ook de uitleg met foto's er bij, misschien heb je daar wat aan,
Op Lavitana.com , onder het kopje extra's , en dan bij zelf een touw halster knopen :).