[FOTO] Blinde Bo: watertrappelen met neckrope

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maflinger_S

Re: [FOTO] Blinde Bo: watertrappelen met neckrope

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:19

Eigen-wijzen zijn het leukst, ook al hou je soms je hart vast...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:24

Dat laatste zeker :j Al merk ik ook wel dat ik het meer & meer kan loslaten ..
Zoals gisteren bv, na het "werk" laat ik hem meestal los op de poetsplaats staan (ervoor soms ook, hangt een beetje van de drukte op stal af) en dan blijft hij doorgaans gewoon braaf staan terwijl ik opruim en er nog een borsteltje over haal en hoefjes krab enzo. Maar de laatste tijd af en toe dus niet, zo ook gisteren.. hoorde ik hem vooruit komen, dus dan zeg ik tegen hem van "als je niet blijft staan loop je tegen de kast op" (de zadelkasten staan recht voor de poetsplaats, wel een gang ertussen natuurlijk). Ik weet wel dat hij dat niet verstaat, maar de intentie is best wel duidelijk (evenals dat eerdere "blijf" wat hij wel kent) en dan gaat dat dus 3 seconden later *boink* en loopt hij gewoon tegen de kast op :+ En dan komt hij gewoon naar me toe .. *niks gebeurd hoor* .. :') Echt wel een heerlijk dier :D

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:57

Hij weet ook dat die kasten daar staan, tenzij ze daar net 5 minuten geleden zijn geplaatst, dus in dit geval: eigen schuld, dikke bult (letterlijk) :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:18

True .. Zo denk ik ook steeds vaker :j
Alleen ja.. paarden die zien zijn ook wel eens eigenwijs, maar die stoppen dan wel voor die kast :Y) :+

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 21:14

Hij heeft gewoon de 'boem = hoo' mentaliteit overgenomen. Heel relaxed van hem :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 23:01

:') Zo kan je het ook bekijken ja, al weet ik niet of dat met hogere snelheden wel zo interessant is :+