Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Celiien schreef:Tjah sorry ken t hele kind niet, maar volgens mij snapt ze het niet helemaal. Ik heb al tig x op der getemd maar volgens mij komt het niet door ofzoDie mag echt een ban krijgen, dan gaat ze het misschien snappen dat ze met haar 12jarige leeftijd het echt niet allemaal beter weet
ELpatcho schreef:Haha jeetje zeg! Ik heb myhorsess ook al meerdere keren getemd, kom dr steeds weer tegen met dr prachtige opmerkingen en wijsheden. Jammer dat het topic van TS hierdoor overspoeld raakt.
myhorsesss schreef:Tazziexxx:ja maar later zijn ze sterker en wilder als je wat met ze wilt gaan doen en ze worden ook dan banger als je dan van alles van ze vraagt.Ben veel met jaarlingene ne jonge paarden in contact geweest!want waar ik reed voor dat ik mijn paarden kreeg deed ik de paarden van 4 jaar inrijden en grondwerk!
Celiien:wouw wat grappig!
Happie schreef:Aan proberen heb je niks. Blijven aanklooien kom je niet verder mee. Neem eens les en kom er achter bij wie het probleem ligt bij jou of bij de pony. Vaak is de persoon in het midden de gene die verkeerde signalen aan de pony geeft.